Opinia użytkownika: Anna_2136
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: W Mango spotkała mnie bardzo nietypowa sytuacja, która źle świadczy o obsłudze sklepu. W czasie przymierzania odzieży poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o podanie spodni w mniejszym rozmiarze (tj.36), i poprosiłam o inny kolor, który dokładnie określiłam. Sprzedawczyni poszła po spodnie, ale gdy wróciła poinformowała mnie że takiego rozmiaru w takim kolorze już nie było. Gdy wyszłam z przymierzalni i przechodziłam obok miejsca gdzie były spodnie, które mnie interesowały, zobaczyłam że jest rozmiar 36. Wróciłam więc do przymierzalni ze spodniami, ale ekspedientka - właśnie ta, którą poprosiłam o przyniesienie mi spodni, nie chciała mnie już wpuścić ze względu na to, że była minuta do zamknięcia sklepu. Powiedziałam sprzedawczyni, że chciałam przymierzyć te spodnie o które ją prosiłam i które jak się okazało jednak są, ale sprzedawczyni powtórzyła, że jest już tylko minuta do zamknięcia. Ponieważ w dniu, kiedy odwiedziłam sklep odbywała się promocja polegająca na obniżeniu ceny drugiego, dowolnego produktu o 50%, zależało mi na właśnie tych spodniach, ponieważ miałam już wybraną inną sztukę odzieży i zależało mi na skorzystaniu z promocji. Powiedziałam sprzedawczyni, że jeśli nie będę mogła zmierzyć spodni, nie zakupię również drugiej sztuki odzieży, ale sprzedawczyni nie zmieniła jednak zdania. W momencie, gdy opuszczałam sklep, przy kasie było jeszcze kilku klientów i z pewnością zdążyłabym zmierzyć jedną parę spodni. Nie rozumiem takiej małej elastyczności obsługi i niechęci poświęcenia klientowi dodatkowych kilku minut czasu, późna pora (sklep był otwarty tego dnia do 23) nie jest dla mnie wystarczającym wytłumaczeniem. Jeśli obsługa jest zmęczona, nie będzie w stanie również dobrze obsłużyć klienta więc najwidoczniej Mango powinno postarać się o krótsze zmiany dla swoich pracowników.