Jak na sieciowa perfumerię Pani konsultantka (wysoka blondynka z długimi włosami) była baaardzo zainteresowana każdym wchodzącym klientem. Akurat był piątek wieczór, więc dużo było przypadkowych osób oglądających półki. Konsultantka podchodziła do każdego z miłych uśmiechem i dużą energię. Wyglądało to tak jakby chciała naprawdę zadowolić klienta,a jednocześnie nie byłą nachalna. Po mojej odpowiedzi, żę poszukuję konkretnego zapachu wyraziła żal, że nie posiada tej pozycji (Lolita lempicka edp)i zaproponowała wybór innego zapachu, Kiedy jej podziękowałam zostawiła mnie w spokoju,, co było akurat tym czego oczekiwałam.
Bardzo porządna obsługa. Taka lubię.
Zadzwoniłam do oddziału PZU, gdyż otrzymałam pismo z nową ofertą ubezpieczenie na życie (nr tel. był w piśmie, które otrzymałam). Bardzo miła pani, która odebrała, poinformowała mnie, że jest zajęta, ale żebym poczekała chwilę to opowie na moje pytania. Po dosłownie 3 min. wróciła i bardzo dokładnie, rzeczowo i co ważne cierpliwie wyjaśniła mi warunki nowej oferty oraz co powinnam zrobić, żeby z niej skorzystać. Chodziło o promocję ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków. Przyznam, że byłam zaskoczona, bo moje wcześniejsze kontakty z agentami PZU, nie były takie miłe i przed wykonaniem telefonu szykowałam się na "wojnę" słowną. Po wyjaśnieniach osoba ta zapytała czy może mi jeszcze jakoś służyć pomocą, a potem pożegnała się i rozłączyła. Oczywiście skorzystałam z tej promocji i jestem bardzo zadowolona. Żałuję, że nie zapamiętałam nazwiska tej pani, ale jeszcze wtedy nie wiedziałam, że może mi się to przydać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.