Opinie użytkownika (2)

W związku z...
W związku z różnymi okolicznościami, które zmuszają nas poszukiwania rożnego rodzaju prezentów czy upominków, jako alternatywne rozwiązanie dla marnowania czasu przemierzając bezcelowo centra handlowe jest zamawianie artykułów przez empik.com.Gdy już wybierzemy produkt, który nas interesuje, w moim przypadku była to jazzowa płyta, możemy, co jest nadzwyczaj wygodne zamówić dany produkt do salonu empik w naszej okolicy, gdzie go odbierzemy, nie ponosząc jakichkolwiek kosztów wysyłki. Na adres naszej skrzynki mailowej zostanie przysłana wiadomość o dostarczeniu naszej przesyłki i możliwości jej odbioru. Również na koncie na stronie empik.com możemy monitorować postęp realizacji zamówienia, gdzie przy każdym produkcie widnieje informacja o przewidywanym czasie przygotowania zamówienia do wysyłki, co dla mnie przy wyborze okazała się elementem decydującym.Tym razem, jaki i przy poprzednich zakupach nie spotkałam się z żadnym opóźnieniem, czy nawet niemożliwością skompletowania przesyłki. Nawet gdy użyjemy funkcji „schowka” na empik.com produkty zmieniające status długości oczekiwania na przesyłkę są na bieżąco zmieniane. Gdy pojawiła się w salonie empik, do którego zamówiłam płytę, czekała na mnie zapakowana w folię, tak by rachunek można było w kasie zapłacić bez jej otwierania. Na odwrocie rachunku znajdował się formularz do wypełnienia w razie rezygnacji z zakupu, co bardzo ułatwia sprawę, w wypadku nie trafionych upominków. Zostałam spytana czy życzę sobie by ją otworzyć. Sprzedawca widząc kolejkę przy kasie skasował mój zakup w punkcie empik.com, co do minimum skróciło czas całej operacji.Oddając karty, którymi klienci płacą za zakupy empik wprowadził fantastyczny pomysł zwracania się do klienta np. „Panie, Robercie…”, dziękując za zakup. Co sprawia, że klienci w konfrontacji z wielką siecią księgarni jak empik nie czuja się w jakiś sposób przez nich uprzedmiatawiani. Takie indywidualne podejście do każdego klienta to wielki plus dla empik. Tak samo pomysł by ochroniarz stający przy wejściu uprzejmie mówił „Dzień dobry” i „Do widzenia” , co sprawia że klienci nie czuja się przez niego osaczeni, jak bywa to w innych sklepach.

Anna_1891

06.01.2010

empik

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Cafe Cyganeria to...
Cafe Cyganeria to lokal z nadzwyczaj miłą atmosferą, przy czym również moje poczucie estetyki zostało w pełni zaspokojone. Zaraz po wejściu dostałam menu, którego forma może nie najbardziej mi odpowiadała, ale zestawienie specjałów jest przedstawione w sposób przejrzysty i logiczny, ceny również nie są wygórowane. Gdy już zdecydowałam co zamówię, cierpliwie czekałam na uwagę kelnerki. Jednak po paru długich minutach, wręcz sama musiałam ją złapać. Przy zamawianiu okazało się, że nie dysponują jednym z podstawowych składników deserów i cocktaili, mimo to kelnerka wykazała się wiedzą i wręcz idealnie doradziła mi wybór innego napoju, była otwarta, uprzejma i z subtelnym poczuciem humoru. Po czym nastało podobnie, jak poprzednio, długie oczekiwanie na jego realizację i jeszcze dłuższe oczekiwanie na zapytanie "czy podać coś jeszcze?". Nawet mając ochotę zamówienia jeszcze jednego napoju, czas oczekiwania odwiódł mnie od tego. Wychodząc, po zapłaceniu niewygórowanego rachunku, zostałam pożegnana miłym uśmiechem przez prawie każdego z pracowników i życzono mi dobrej nocy.

Anna_1891

30.11.2009

Cafe Cyganeria

Placówka

Gdynia, 3 Maja 27

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi