Opinie użytkownika (4)

od marca ciągnie...
od marca ciągnie się sprawa reklamacji na obsługę placówki w Gdyni, po pierwszej reklamacji w placówce zostałam zlekceważona więc złożyłam kolejną reklamację na infolini i otrzymałam informację ze w ciągu 2 tyg ktoś z działu reklamacji się ze mną skontaktuje w celu wyjaśnienia sprawy, niestety nie było kontaktu więc zadzowniłam ponownie, Pani sama nie wiedziała co powiedzieć, obiecała że ktoś na pewno na dniach oddzowni bo faktycznie termin na odp minął i tak już sprawa ciągnie się 3 miesiące już kilkukrotnie się przypominałam że czekam na odp i zero odzewu Jest to skandal i lekceważenie klienta.

Anna_1666

02.06.2012

LUX MED

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do tego sklepu w poszukiwaniu pralki i lodówki, najpierw sama sie rozejrzałam a pozniej chcialam zasiegnać opini personelu. I tak jak zawsze musiałam sie nabiegać zanim kogos znalazlam do pomocy. Za Panem ciągnął sie bardzo nieprzyjemny zapach potu, poza tym nie miał zielonego pojęcia o produktach, czytał to co jest na wizytówkach produktach, a tyle to każdy potrafi. Nic sensownego od siebie nie umiał powiedzieć, i wyszłam ze sklepu równie zdezorientowana co przedtem. Nie polecam obsługi, trzeba samemu być już zdecydowanym i kupować bo na obsługe nie ma co liczyć ich wiedza kończy się na czytaniu opisu produktów, samemu szybciej można sie zorientować, żenujące.

Anna_1666

02.08.2011

RTV EURO AGD

Placówka

Gdańsk, al. Rzeczypospolitej 33

Nie zgadzam się (2)
odwiedziłam sklep Saturn...
odwiedziłam sklep Saturn w poszukiwaniu lodówki i pralki i kolejny razem trafiłam na kompetentnego sprzedawcę, od razu sie zainteresował, nawet biegał z miarką żeby dokładnie pomierzyć sprzęt, fachowo doradzał, dużo ciekawych szczegółów przekazywał, był bardzo pomocny i uprzejmy. Gorąco polecam, ponieważ już nie pierwszy raz spotykam się z kompetencją i fachową wiedzą w tym sklepie. Ceny również przyzwoite.

Anna_1666

02.08.2011

Saturn

Placówka

Nie zgadzam się (0)
wielkie rozczarowanie podejściem...
wielkie rozczarowanie podejściem do klienta. Kurier mimo zapewnień nie skontaktował się żeby poinformować kiedy będzie, poza tym była to paczka za pobraniem i kurier nie miał wydać 11 zł, więc nie mogłam odebrać przesyłki.Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Firma DPD woli drugi raz extra wysłać kuriera niż zapewnić żeby kurier miał parę groszy na wydanie reszty, oczekują że co do grosza trzeba mieć przygotowane pieniądze. Kurier bezczelnie mówi że on nic nie musi,że to ja nie jestem przygotowana bo nie mam dokładnie odliczonej kwoty. Podejście antyklienckie, śmieją się w twarz że można skladac reklamacje bo oni nic nie muszą(poza braniem kasy za swoje nieprofesjonalne usługi). Nie dość że firma bierze sporo kasy za swoje usługi to jeszcze oczekuje że ktoś bedzie brał urlop biegł wcześniej rozmieniać co do grosza pieniądze bo kurier nawet 10 gr. przy sobie nie ma i czekał aż sie laskawie pojawią albo i nie. Nie polecam i nigdy już na pewno nie skorzystam.

Anna_1666

15.02.2011

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi