W związku z kończącą się ważnością polisy OC poszukiwałam najtańszego ubezpieczenia, jakie można zakupić posiadając samochód z dużą pojemnością silnika oraz nie mając ukończonych jeszcze 25 lat, co jak wiadomo znacznie podwyższa opłaty. Jako, że wcześniej korzystałam z usług firmy Allianz, najkorzystniejszym rozwiązaniem okazała się kontynuacja ubezpieczenia, ale poprzez Internet/Infolinię a nie przedstawiciela ubezpieczeniowego. Różnica pomiędzy ofertą Internetową a przedstawiciela wynosiła 100zł, poza tym w Allianz Direct mogłam skorzystać z trwającej wówczas promocji: 10% taniej dla Śląska. Aby dopełnić formalności niezbędny był kontakt z infolinią. Jak się okazało, miałam przyjemność rozmawiać z bardzo sympatyczną kobietą, o bardzo dobrej dykcji, miłym dla ucha głosie, a przede wszystkim z bardzo dobrze przygotowaną telemarketerką. W jej głosnie nie było ani chwili wahania, znała odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania, cierpliwie wszystko wyjaśniała, w razie potrzeby oferowała swoją pomoc, a także z chęcią przeniosła koszt połączenia telefonicznego na siebie oddzwaniając do mnie. Po rozmowie telefonicznej niezwłocznie przesłała do mnie email z kopią policy OC. Podsumowjąc, na infolinii Allianz Direct spotkałam się z fachową, profesjonalną obsługą, i jedyną rzeczą, jaką można zarzucić osobie z którą rozmawiałam, to brak entuzjazmu, wypowiadanie wszystkich formułek z pamięci w sposób monotonny, pozbawiony naturalności.
Muszę przyznać, że w Pijalni Czekolady Wedla spotkałam się z bardzo fachową i miłą obsługą. Kelnerka, która obsługiwała mnie oraz osobę mi towarzyszącą, była bardzo dobrze przygotowanym pracownikiem. Przede wszystkim firmowy strój sugerował, że mam do czynienia z osobą kompetentną, jeśli chodzi o czekoladę... Poza tym, uśmiech, uśmiech i jeszcze raz uśmiech - to jest to, co oprócz czekolady wzbudza pozytywne emocje.Gdy tylko wygodnie usiedliśmy, zaraz dostarczono nam kartę menu i zaproponowano nam coś do picia na początek. Kiedy wybraliśmy już to, na co mieliśmy ochotę, kelnerka spostrzegła że chcemy złożyć zamówienie, więc podeszła, jak zwykle z uśmiechem i przyjęła zamówienie. W niecałe 10 minut nasze zamówienie już stało na naszym stoliku i mogliśmy przystąpić do smakowania wedlowskiej czekolady. Przy tak miłej obsłudze, deser smakuje jeszcze lepiej.
W moim otoczeniu Żabka nie cieszy się zbyt dobrą opinią. Ja jednak bardzo często robię zakupy w Żabce, znajdującej się blisko mojego miejsca pracy, głownie z tego powodu, że ceny pod produktami nie ulegają zmianie przy kasie. Poza tym muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona, dlatego że dziś spotkała mnie bardzo miła, uprzejma obsługa. Kiedy miałam problem ze znalezieniem gazety na regale, spytałam czy jest już nowy egzemlparz, na co usłyszałam odpowiedź twierdzącą. Niestety nie mogłam znaleźć czasopisma, więc poprosiłam o pomoc, która szybko nadeszła. Ekspedientka podeszła do regału, "o tutaj jest, proszę" - powiedziała uśmiechając się. Podziękowałam, a płacąc przy kasie, dostałam 2 kody do wysłania sms'em na konkurs - widocznie inny klient nie chciał kodów, a ja chętnie wyślę... Jedyna rzecz, która mogłaby ulec poprawie - to strój ekspedientki. Wydaje mi się, że zwykły T-shirt nie jest wystarczająco elegancki w kontaktach z klientem. Byłoby miło, gdyby taki T-Shirt był np. zielony i z logo Żabki. Byłoby wtedy jeszcze sympatyczniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.