Opinia użytkownika: Anna_152
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: W związku z kończącą się ważnością polisy OC poszukiwałam najtańszego ubezpieczenia, jakie można zakupić posiadając samochód z dużą pojemnością silnika oraz nie mając ukończonych jeszcze 25 lat, co jak wiadomo znacznie podwyższa opłaty. Jako, że wcześniej korzystałam z usług firmy Allianz, najkorzystniejszym rozwiązaniem okazała się kontynuacja ubezpieczenia, ale poprzez Internet/Infolinię a nie przedstawiciela ubezpieczeniowego. Różnica pomiędzy ofertą Internetową a przedstawiciela wynosiła 100zł, poza tym w Allianz Direct mogłam skorzystać z trwającej wówczas promocji: 10% taniej dla Śląska. Aby dopełnić formalności niezbędny był kontakt z infolinią. Jak się okazało, miałam przyjemność rozmawiać z bardzo sympatyczną kobietą, o bardzo dobrej dykcji, miłym dla ucha głosie, a przede wszystkim z bardzo dobrze przygotowaną telemarketerką. W jej głosnie nie było ani chwili wahania, znała odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania, cierpliwie wszystko wyjaśniała, w razie potrzeby oferowała swoją pomoc, a także z chęcią przeniosła koszt połączenia telefonicznego na siebie oddzwaniając do mnie. Po rozmowie telefonicznej niezwłocznie przesłała do mnie email z kopią policy OC. Podsumowjąc, na infolinii Allianz Direct spotkałam się z fachową, profesjonalną obsługą, i jedyną rzeczą, jaką można zarzucić osobie z którą rozmawiałam, to brak entuzjazmu, wypowiadanie wszystkich formułek z pamięci w sposób monotonny, pozbawiony naturalności.