Jestem stałą klientką tej stacji paliw.
Na tej stacji zawsze jestem obsługiwana z największą starannością i miłym potraktowaniem. Pan, który tego dnia, na zewnątrz obsługiwał dystrybutory paliwa, jak zawsze, z życzliwym podejściem mnie obsłużył. Na pochwałę także zasługuje pani "za kasą", która sprawnie , milo i dokładnie policzyła moją należność. Pomimo wielu klientów w tym czasie na stacji, nie było zamieszania, chaosu. Sprawna obsługa szybko obsługiwała oczekujących klientów. Otoczenie na zewnątrz stacji jest bardzo zadbane, nie ma śmieci, nie ma widoku rozlanego paliwa. Ewentualne zaśmiecenia czy zabrudzenia szybko są usuwane. Nigdy nie doświadczyłam postawy niechęci, gdy poprosiłam o zmierzenie ciśnienia w oponach mego samochodu.
Gdy pytałam o płyn hamulcowy obsługa chętnie i kompetentnie mi doradzila jaki mam kupić. Polecam tę stacje paliw wszystkim klientom.
Ubezpieczam kazdego roku swoje mieszkanie od ewentualnych szkód. Przemiła pani agentka zawsze dzwoni do mnie przed upływem terminu ubezpieczenia, umawiamy sie na dogodny dla mnie termin. Zawsze czuje sie potraktowana jak wazna klientka, mam przekazana pelna wiedze o tym czego moge oczekiwac, jaka znizka mi juz przysluguje i na jaka kwote moge liczyc w razie poniesionych strat. Jako stała klientka otrzymuje rozne gadzety, ktore mi przypominja o milym kontakcie z PZU
Chciałam kupic lek bez recepty , ktory w normalnej aptece bywa drozszy nawet o 40 %. Przeszukujac apteki internetowe trafilam na apteke tanie-leczenie. Strona z lekami wyglada bardzo czytelne, dzialy z lekami latwe do odnalezienia. Kolorystyka bardzo przyjemna. Nie ma klopotów z logowaniem sie i zlozeniem zamowienia. Jako ze apteka oferuje swoje produkty po nizszej cenie , zamowilam wiecej produktow. Apteka sprawnie załatwia zamowienia, informuje poprzez maile o kolejnych etapach przesyłki. Jednak mam male zastrzezenie: nie wszystkie produkty sa świeze. Zamowienie dotyczyło m.in kleju do protez Corega, ktory okazal sie juz suchy. Kleju uzywa starsza osoba, ktora niestety musiala sie pofatygowac po swiezy do apteki osiedlowej, nieco drozszej.
Zamówilam usluge w sieci Orange. Przesyłka miala byc przeslana przez kuriera firmy DPD. 7 XII o godz 7.40 zadzwonil do mnie kurier, jadący z Ostrołeki do mojego miasta, z informacja iz po 13.00 bedzie u mnie w domu. Przekazalam, ze o tej porze mnie juz nie bedzie, ale jestem do godz.11.00 w domu, wiec moze wtedy by przekazal, bo dowiedzialam sie, ze bedzie w moim miescie. Jednak pan kurier nakazal mi , abym zadzwonila do niego ok 11. a on powie gdzie jest, wowczas ja mam podjechac do niego i odebrac przesyłke- zaniemowilam, a pan sie rozlaczył... W domu ktos czekal na przybycie pana kuriera , ale niestety nie przybył. Nie dzwonił ponownie, a powinien podjac 3-krotna probe skontaktowania sie ze mna i umowienia sie (tak mi przekazanao w infolinii w Orange). Dowiedzialam sie, ze nastepnego dnia oddal przesyłke podajac przyczyne iz zrezygnowalam!!! Nie zycze nikomu takich kontaktów z DPD.
Byłam w PZU z opłatami ubezpieczenia dla rodzicow emerytów. Tym razem od samego poczatku wizyta przebiegała bardzo milo. Przy okienku był juz klient, ale drugie krzesełko obok było wolne, pani poprosila grzecznie, abym usiadła i poczekala. Jak przyszla moja kolej sprawnie zostały wypełnione wpisy i opłaty a ponadto dostalam wskazówke kiedy najlepiej poczynic nastepna opłate aby dwa razy nie chodzic, gdyz opłaty polis ubezpieczeniowych rodziców maja rozne terminy. Na chwile obecna moge potwierdzic iz jakosc obslugi klienta w tym PZU bardzo sie poprawiła, po odejsciu starszych pracownic na emerytury. Mloda ciemnowłosa, pracowniczka firmy bardzo kompetentnie wykonuje swoją pracę, wita z uśmiechem i bardzo sprawnie "załatwia" wszystkich klientów.
Byłam klientka tego sklepu, ktory pomimo niewielkiej powierzchni sklepowej posiada spora oferte kosmetykow zapachowych i kolorowych. Zapewniam, ze pani sprzedawczyni byla bardzo dobrze zorientowana i umiala doradzic w doborze kosmetykow. Kupujac odzywke do zniszczonych wlosów przedstawiala mi w sposob kompetentny zalety poszczegolnych produktow. Nie naciskala na zakup jakikolwiek kosmetyku, choc wiem, ze uczestniczy w programie lojalnosciowym roznych firm.. Wybralam wiec nie najdrozszy i nie najtanszy, ale odpowiadajacy mi kosmetyk. Poza tym, w momencie rozmowy o kosmetykach w sklepie pojawił sie przedstawiciel handlowy pewnej firmy, nie zostalam zostawiona sama sobie, zostalam potraktowana z uwaga do konca, a przedstawiciel handlowy troszke poczekal. Kilent jest wazny, to moglam odczuc wyraźnie. Sam wystroj sklepu jest przejrzysty, wyraźnie widac szafy poszczegolnych producentow kosmetykow, kultura obslugi na wysokim poziomie. Na połkach znajduja sie te najczesciej i najchetniej kupowane kosmetyki przez klientki. Polecam wizyte
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.