Opinie użytkownika (3)

W dniu 6...
W dniu 6 grudnia 2008 roku było otwarcie nowego Super-Pharm. Na ten dzień przygotowano specjalne oferty dla klientów. Intensywnie w prasie oraz radiu reklamowano kilka produktów. Nie dodano jednak, że promocyjna cena obowiązuje tylko osoby posiadające kupony, które rozdawano rano po otwarciu sklepu. Ja byłam w tym miejscu około godziny 14:30. Było tam naprawdę wielu klientów i większość osób pytała właśnie o te produkty. Mimo tłoku, zniecierpliwienia oraz zdenerwowania niektórych klientów obsługa bardzo miło odpowiadała na wszystkie pytania. Przepraszano za zamieszanie z kuponami, niektóre ekspedientki starały się znaleźć dla danego klienta inne ciekawe produkty, które sklep miał jeszcze na stanie. Zauważyć można było, że nie przygotowano odpowiedniej ilości towaru i znacznej części rzeczy brakowało. Obsługa zapewniała jednak, że promocyjne ceny będą obowiązywać do 20 grudnia i że towar zostanie w najbliższym czasie uzupełniony. Mimo, iż moja wizyta w tym sklepie związana była z chęcią zakupu konkretnych produktów promocyjnych to ekspedientka znalazła dla mnie kilka innych interesujących rzeczy. Dzięki temu wizytę w tym miejscu mogę zaliczyć do udanych.

AnnaMaria

19.12.2008

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Wrocław, Krzywoustego 110

Nie zgadzam się (23)
Restaurację La Nonna...
Restaurację La Nonna odwiedziłam razem z przyjaciółmi w piątkowy wieczór. Jest to miejsce o dosyć dużej powierzchni, jednak właściwie zawsze należy poczekać chwilę na wolny stolik (przy czym obsługa udaje, że nie zauważa osób oczekujących). Na szczęście nie trwa to dłużej niż 5 - 10 minut. Restauracja jest przyjemnie urządzona, poszczególne stoliki umieszczone są w pewnej odległości od siebie, co daje poczucie prywatności. Dodatkowo lekkie oświetlenie i muzyka nadają miejscu spokojny nastrój. Menu zawiera wiele pozycji i każdy może wybrać coś z niego. Jestem osobą, która nie je mięsa, a mimo to zawsze znajdę tam kilka interesujących dań. Obsługa przyniosła menu chwilę po tym jak poszczególne osoby zajęły swobodnie miejsca przy stoliku. Czas, który upłynął do ponownego podejścia kelnera w celu przyjęcia zamówienia pozwolił każdemu podjąć decyzję na co ma ochotę tego wieczoru. Kelner przyjął zamówienie, następnie powtórzył wszystko upewniając się, że właściwie zapisał. Oczekiwanie na realizację zamówienia trwało około 20 minut. Poszczególne dania dla czterech osób podano w tym samym czasie. Kelner podając danie podawał również nazwę potrawy. Zamówionym przeze mnie daniem był ryż z cukinią. Kiedy kelner podał tą nazwą wskazałam, że jest to danie dla mnie. Zajęta byłam jednak rozmową z przyjaciółmi i nie spojrzałam na potrawę. Jednak kiedy to zrobiłam zauważyłam, że otrzymałam danie będące makaronem z mięsem. Chwilę zajęło zanim kelner ponownie zjawił się przy stoliku wezwany w celu wymiany potrawy. Miał wyraźnie niezadowoloną minę kiedy zwróciłam uwagę, że otrzymałam nieodpowiednie danie. Po około 10 minutach otrzymałam zamówioną przeze mnie potrawę. Nie przeproszono mnie jednak za pomyłkę. Dania były smaczne i ładnie wyglądały. W restauracji spędziliśmy około 1,5 h. Ogólnie byliśmy zadowoleni jednak zamieszanie z zamianą dań pozostało w naszej pamięci.

AnnaMaria

12.11.2008

restauracja La Nonna

Placówka

Polanica-Zdrój, al. Wojska Polskiego 4

Nie zgadzam się (20)
Infolinia TP umożliwia...
Infolinia TP umożliwia szybki kontakt z doradcą. Automatyczne menu przedstawia odpowiednią liczbę opcji dzięki czemu nie miałam problemu z wyborem zaproponowanych tematów. Powodem kontaktu z infolinią były problemy z instalacją usługi Neostrada. Uzyskane wyjaśnienia pomogły mi odpowiednio wszystko zainstalować. Były one zrozumiałe, jasne i podawane w kolejności. Doradca czekał aż wykonam jedną czynność, upewniał się, że jej wynik jest odpowiedni i dopiero wówczas podawał dalsze instrukcje. Jedyne zastrzeżenie mam tylko do drobnej pomyłki ze strony konsultanta dotyczącej zagadnienia technicznego. Konsultant szczegółowo pomógł mi rozwiązać zgłoszony przeze mnie problem, dodatkowo zaproponował opcje, o których wcześniej nie wiedziałam. W trakcie rozmowy miał miły głos, nie wykazywał zniecierpliwienia kiedy prosiłam go o kilkakrotne powtórzenie niektórych rzeczy. Po zakończonej rozmowie otrzymałam telefon do TP dotyczący telefonicznej ankiety oceniającej kontakt z konsultantem. Z wcześniejszych doświadczeń wiem, że jeśli wyrazi się w ankiecie niezadowolenie z otrzymanej pomocy, w ciągu kilku dni TP kontaktuje się chcąc wyjaśnić na czym polegał problem i jak mogliby go rozwiązać.

AnnaMaria

07.11.2008
Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi