Opinia użytkownika: AnnaMaria
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Infolinia TP umożliwia szybki kontakt z doradcą. Automatyczne menu przedstawia odpowiednią liczbę opcji dzięki czemu nie miałam problemu z wyborem zaproponowanych tematów. Powodem kontaktu z infolinią były problemy z instalacją usługi Neostrada. Uzyskane wyjaśnienia pomogły mi odpowiednio wszystko zainstalować. Były one zrozumiałe, jasne i podawane w kolejności. Doradca czekał aż wykonam jedną czynność, upewniał się, że jej wynik jest odpowiedni i dopiero wówczas podawał dalsze instrukcje. Jedyne zastrzeżenie mam tylko do drobnej pomyłki ze strony konsultanta dotyczącej zagadnienia technicznego. Konsultant szczegółowo pomógł mi rozwiązać zgłoszony przeze mnie problem, dodatkowo zaproponował opcje, o których wcześniej nie wiedziałam. W trakcie rozmowy miał miły głos, nie wykazywał zniecierpliwienia kiedy prosiłam go o kilkakrotne powtórzenie niektórych rzeczy. Po zakończonej rozmowie otrzymałam telefon do TP dotyczący telefonicznej ankiety oceniającej kontakt z konsultantem. Z wcześniejszych doświadczeń wiem, że jeśli wyrazi się w ankiecie niezadowolenie z otrzymanej pomocy, w ciągu kilku dni TP kontaktuje się chcąc wyjaśnić na czym polegał problem i jak mogliby go rozwiązać.