Vectra wysłała mi inne (gorsze) warunki umowy niż te, które z nimi uzgodniłam. Na infolinii zajął się tą sprawą konsultant z działu obsługi klienta - Pan Marcin K. Przeprowadził mnie przez cały proces składania reklamacji i wnioskowania o odsłuchanie wcześniejszych rozmów z rzadko spotykaną wśród konsultantów empatią. Wielki plus dla tego Pana, zwłaszcza, że po niecałych 12 godzinach moja reklamacja została uznana i Vectra przysłała prawidłowy aneks do umowy.K jak xero:-)
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W momencie przesłania danych abonenckich za pośrednictwem wiadomości prywatnej będziemy mogli przekazać Pani opinię do odpowiedniego działu. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.