Jakiś czas temu towarzyszyłam osobie, która wybrała się po zakup aparatu fotograficznego właśnie w sklepie Mix Electronics. Przy wyborze odpowiedniego modelu pomógł nam sprzedawca, który zachowywał się bardzo uprzejmie i potrafił wszystko zrozumiale objaśnić. Doradził, jakie dodatkowe akcesoria należy jeszcze dokupić. Formą zapłaty były raty ale formalności z tym związane odbyły się niezykle szybko i bez żadnych problemów.
Szanowna Pani Anno.
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Zapraszamy ponownie!
Od kilku lat...
Od kilku lat mieszkanie ubezpieczam w PZU. Jakiś czas temu zostałam "zalana" przez sąsiada mieszkającego piętro wyżej. Po kontakcie telefonicznym z agentem ubezpieczeniowym, zostałam skierowana do likwidatora szkód. W bardzo krótkim czasie pojawiła się u nas pani, która dokładnie wszystko sprawdziła i opisała. Cała procedura odbyła się sprawnie i bez problemów. Wypłata pieniędzy nastąpiła również bardzo szybko a kwota którą otrzymałam, spokojnie wystarczyła na naprawę szkód.
W ostatnim czasie miałam wątpliwą przyjemność załatwiania spraw w Pko Bp. Do banku udałam się ze swoją mamą, która chciała zlikwidować kartę kredytową. Od progu przywitała nas kolejka niezadowolonych klientów. Jednak okienko, w którym miałyśmy być obsłużone, było wolne. Podeszłyśmy do pana, który tam siedział, po czym grzecznie poinformowałyśmy o tym, że chcemy zlikwidować kartę kredytową. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy pan odpowiedział, że teraz nie ma czasu, bo jest zajęty innymi rzeczami i żeby przyjść za pół godziny. Myślę, że gdybyśmy przyszły wyrobic kartę lub złożyć wniosek o kredyt pewnie znalazłby się dla nas czas. Do banku wróciłyśmy po godzinie, gdzie w końcu zostałyśmy obsłużone w niezbyt miłej atmosferze. Na szczęście z tym bankiem nie mam już nic wspólnego!!!
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Getin Bank w...
Getin Bank w Radomsku odwiedzam kilka razy w miesiącu. Można powiedzieć, że wraz z mężem jesteśmy stałymi klientami. Kolejny raz jestem naprawdę bardzo zadowolona z obsługi. Przy okazji zakładania konta z dostępem do internetu, potwierdziła się moja opinia na temat tej placówki. Atmosfera w trakcie obsługi była bardzo miła, pracownicy uśmiechnięci i uprzejmi, potrafili zachęcić do danego produktu. Konkretnie i rzeczowo zostały wyjaśnione wszelkie wątpliwości. Konto internetowe do dziś działa bez zarzutu a ja z przyjemnością jeszcze nie raz zagoszczę w Getin Banku.
Bardzo często stoisko zastaję poprostu zamknięte. Wywieszka na wystawie sugeruje, iż salon otwarty powiniem być do godziny 21.00. Jednak zamykany jest znacznie wcześniej. Nierzadko w ciagu dnia natrafiam na zasunietą roletę bez żadnej informacji na jak długo salon będzie zamknięty. Obsługa jest dobra ale na twarzach sprzedawczyń rzadko mozna zobaczyć uśmiech.
Z usług Getin Banku korzystam dwa razy w miesiącu i ogólnie z obsługi jestem zadowolona. Jednak często bywa tak, że tracę tam sporo czasu w kolejkach. Pracownicy banku są zawsze mili, uśmiechnięci i próbują rozładować stres czekajacych klientów.Napewno pomogło by uruchonienie dodatkowego stanowiska gdzie realizowane byłyby tylko wpłaty i wypłaty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.