Opinia użytkownika: Ania_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W ostatnim czasie miałam wątpliwą przyjemność załatwiania spraw w Pko Bp. Do banku udałam się ze swoją mamą, która chciała zlikwidować kartę kredytową. Od progu przywitała nas kolejka niezadowolonych klientów. Jednak okienko, w którym miałyśmy być obsłużone, było wolne. Podeszłyśmy do pana, który tam siedział, po czym grzecznie poinformowałyśmy o tym, że chcemy zlikwidować kartę kredytową. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy pan odpowiedział, że teraz nie ma czasu, bo jest zajęty innymi rzeczami i żeby przyjść za pół godziny. Myślę, że gdybyśmy przyszły wyrobic kartę lub złożyć wniosek o kredyt pewnie znalazłby się dla nas czas. Do banku wróciłyśmy po godzinie, gdzie w końcu zostałyśmy obsłużone w niezbyt miłej atmosferze. Na szczęście z tym bankiem nie mam już nic wspólnego!!!