Sklep znajduje się w centrum "starego miasta" i niestety nie ma swojego parkingu. w środku sklepu był porządek, nie było pustych miejsc na półkach. Pracownica wykładająca towar nie przeszkadzała żadnemu z pracowników. Niestety problem zaczął się przy kasie. Byłam z dzieckiem w wózku i kiedy pani w kasie wydawała mi resztę zwróciła mi uwagę, żebym szybciej przejechała wózkiem,bo ona musi szybko obsługiwać klientów. Wtedy szybciutko odeszłam wierząc jej. Niestety w domu okazało się, że wydała mi mniej pieniędzy. Kwota była dość duża jak na moje zakupy bo aż 10 zł. Nie sądzę aby się pomyliła.
Obecnie jestem bardzo częstym klientem tej apteki. Jest najbliżej mojego domu, a ja nie mogę daleko chodzić ze względu na stan mojej ciąży. Panie tam pracujące są bardzo miłe i zawsze uśmiechnięte. Niestety nie wszystkie jedna odbiega od całej reszty. Ciągle wygląda na niezadowoloną, niemiło obsługuje klientów, nie wydaje również kuponów promocyjnych. Nie potrafi doradzić leku. Staram się unikać tej Pani ale niestety nie zawsze mi się to udaje. Pozostałe Panie świetnie orientują się w lekach, maściach czy syropach. Dla ich wiedzy naprawdę warto robić tam zakupy.
Jestem w siódmym miesiącu ciąży i chciałam skorzystać z kasy przeznaczonej dla kobiet w ciąży. W kolejce przy tej kasie stało 5 osób. Ustawiłam się na końcu i chciałam zobaczyć jaka będzie reakcja klientów. Muszę przyznać, że dwie osoby stojące przede mną kiedy zauważyli że stoi za nimi ciężarna przestali się rozglądać po sklepie i intensywnie patrzeli w swoje kosze. Po dwóch minutach przechodziła obok kolejki pracownica sklepu. Zauważając mnie od razu zwróciła klientom uwagę, że ta kasa obsługuje kobiety w ciąży bez kolejki. Dopiero wtedy zostałam obsłużona tak jak zakłada to regulamin w sklepie. Muszę przyznać, że w dzisiejszych czasach ludzie są bardzo nieuprzejmi i pomimo dużych plakatów w sklepie nie przestrzegają zasad tam ustalonych. Jeśli chodzi o obsługę duży plus dla pracownicy, która wykładając towar zwracała uwagę również na klientów.
Pomimo dobrego zaopatrzenia sklepu personel nie był zorientowany jaki posiada towar. Chciałam dowiedzieć się coś na temat wypiekaczy do chleba. Osoba odpowiedzialna za sprzedaż w tym dziale nie była w stanie mi nic konkretnego powiedzieć. Na pytania dotyczących ilości i rodzajów funkcji odpowiadała - Niewiem to jest w instrukcji obsługi. Obsługa fatalna. Sklep bardzo na tym traci. Nie kupiłam tego urządzenia w tym sklepie. Nie dowiedziałam się od sprzedawcy nic więcej niż to co sama wiedziałam.
Obsługa bardzo miła. Odpowiedziała na wszystkie pytania dotyczące urządzenia do pieczenia chleba. Na prośbę sprawdzono nawet zużycie prądu przez to urządzenie - informacja ta znajdowała się w pudełku na zapleczu. Zaprezentowanie montażu wszystkich części. Jedyną wadą był fakt, iż na sklepie znajdował się tylko jedno takie urządzenie. Nie było możliwości porównania z innymi markami czy modelami. Nie była to wina obsługi tylko kierownictwa. Cena konkurencyjna, ale nie najniższa w mieście.
Zakup telewizora LG 42" LED. Skrupulatna pomoc przy wyborze telewizora. Porównanie moich oczekiwań z funkcjami oraz z pomieszczeniem w którym będzie używany. Przed zakupem porównanie trzech telewizorów o podobnych funkcjach. Jasne odpowiedzi na każde pytania. Obsługa znająca się na sprzedawanym towarze. Najniższa cena w mieście.
Szanowna Pani Aneto.
Dziękujemy, że oceniła nas Pani tak wysoko.
Miło nam słyszeć, że sprzedawca wykazał się swoją wiedzą i pomógł Pani w doborze odpowiedniego sprzętu.
Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionego telewizora i zachęcamy do ponownych odwiedzin w naszym salonie!
Zespół Mix Electronics.
Bardzo dobra znajomość...
Bardzo dobra znajomość oferty biur podróży. Wyczerpujące odpowiedzi. Idealne dopasowanie oczekiwań klienta do poziomu hotelu. Większość hoteli sprawdzonych osobiście podczas prywatnych pobytów. Znajomość fakultatywnych wycieczek, z których można korzystać na miejscu. Doskonałe doradztwo gdzie można udać się z dzieckiem. Ciągły kontakt telefoniczny przed wyjazdem. Doradztwo w zakresie potrzebnych leków podczas wyjazdów.
Posiadam kamerę Sony już od paru lat. Podczas ostatniego włączenia kamery wyświetlił się komunikat, aby wyczyścić głowicę kasetką czyszczącą. Udałam się do sklepu gdzie kupiłam kamerę. Pan obsługujący dział związany ze sprzedażą kamer i dodatkowego sprzętu zaczął wręcz się śmiać, gdy usłyszał o takiej kasetce. Twierdził, że czegoś takiego nie ma. Wiedza tego pana była na dużo niższym poziomie niż moja. Tylko, że ja nie wykonuję pracy jako doradcza klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.