Podczas wizyty w sklepie zauważyłam, że jest tam czysto, ekspozycja jest poukładana, buty są równo powykładane, witryny czyste, podłoga czysta. Po wejściu do sklepu niestety nikt mnie nie zauważył, nie powiedział dzień dobry. Dopiero kiedy sama podeszłam do sprzedawcy to udzieono mi informacji. Informacje były pełne i wyczerpujące, sprzedawca był miły i starał się mi pomóc. Kiedy zdecydowałam się na zakup kasjerka również fachowo mnie obsłużyła i dodatkowo zaproponowała pastę do butów oraz wkładki. Po finalizacji grzecznie się pożegnała słowami "Do widzenia,.Zapraszamy ponownie".
Udałam się do sklepu w celu zakupu lodówki. Po odszukaniu interesującego mnie asortymentu poszłam do sprzedawcy zaczerpnąć informacji na temat interesującego mnie produktu. Sprzedawca nie był kompetentny i nie posiadał odpowiedniej wiedzy, mało znał asortyment i nie był zbyt przychylnie nastawiony do klienta. Wybór sprzętu dość duży dlatego bez fachowego doradztwa nie zdecydowałam się na zakup. Zniechęciła mnie także zbyt duża kolejka przy kasie. W sklepie było czysto, towar poukładany przejrzyście.
Jadąc autostradą A2 z Warszawy do Turku zatrzymałam się w Mc Donald's w Policach Mostowych. Po wejściu do restauracji stanęłam w kolejce do kasy. Obsługiwały trzy kasjerki. Przede mną była jedna osoba. Kasjerka posiadała widoczny identyfikator. Złożyłam zamówienia na MC Zestaw z Mcchickenem. Frytki i napój dostałam od razu, natomiast za kanapką czekałam 2 minuty. Posiłek ciepły i smaczny. Na sali było czysto, w toalecie natomiast brakowało papieru. Obsługa miła i krótki czas oczekiwania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.