Obsługa konta - kompletny brak zainteresowania klientem. Obsługa na tzw. akord, niemiłe odczucia, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, iż ów bank reklamuje się jako przyjazny klientowi. Na biurku doradcy nieład, sam doradca nie bardzo zorientowany jak poprowadzić rozmowę z klientem.
Nie zamierzałam zrobić zakupów w tym sklepie jednakże uważam, iż to w jaki sposób obsługuje się klienta ma istotny wpływ na to, czy klient zdecyduje się kupić dany produkt, jeśli nie dziś to jutro. Jeśli zostanę mile obsłużona na pewno zdecyduję się zrobić zakupy w tym sklepie. Jeśli nie teraz to na pewno w przyszłości. Tak też zostałam potraktowana w tym sklepie. Miła, fachowa obsługa, pomocna, ale nie narzucająca się.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.