Opinie użytkownika (2)

Kryty basen Perła...
Kryty basen Perła położony jest na obrzeżazh Kielc w miejscowości Nowiny. Dojazd do niego jest bezproblemowy własnym autem, autobusami lub busami. Dorośli i młodzież mogą wypoczywać w głównym dużym basenie, wyposażonym w silne podwodne masaże lub natryski, które służą do masowania ciała. Dla najmłodszych, jest płytki basen z małą zjeżdżalnią na kształt słonika oraz efektowną kaskadą w kształcie grzybka, po którym spływająca woda tworzy ścianę wodną. Największą atrakcją pływalni (szczególnie dla moich dzieci) jest kręta, zjazdowa rura, chociaż ja osobiście po zjeżdżie tą rurą wymasowałam sobie aż za nadto moje kości. Dla miłośników naprawdę wysokich temperatur basen ten oferuje fińską łaźnię gdzie można się świetnie zrelaksować. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z pobytu na tym basenie, tym bardziej, że woda jest ciepła, czysta a basen jest schludny.

Aneta_554

15.07.2011

Basen Perła

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Pani z mBanku,...
Pani z mBanku, która ze mną rozmawiała przez telefon była miła, uprzedziła mnie ponadto że rozmowa którą ze mną przeprowadza będzie nagrywana. Pani proponowała dodatkowe opcje ubezpieczeniowe do posiadanego konta typu: ochrona dla rodziny przez 24 godziny, Mieszkanie 24h i pakiet medyczny 24h. Konsultantka przedstawiła ofertę tych pakietów w taki sposób, jakby były bezpłatną opcją do posiadanego ROR-u. Dopiero po zadaniu przeze mnie pytania: "Czy te opcje są płatne?"- padła twierdząca odpowiedż. Pomyślałam sobie, że jako klient zostałam potraktowana w sposób nieuczciwy i podziekowałam za dalszą rozmowę.

Aneta_554

13.07.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (3)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować Pani za wyrażenie pozytywnej opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Pani opinia jest dla nas bardzo cenna i umożliwi pracę nad poprawą obszaru kompetencji naszych pracowników, dotyczącego sposobu komunikowania oferty produktowej mBanku naszym Klientom. Dbamy o to, aby podawane informacje były rzetelne i sprawdzone, a tym samym poziom obsługi naszych Klientów był jak najwyższy. Wierzę, że każdy kolejny kontakt z pracownikiem mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujący, a opisana przez Panią sytuacja nie będzie miała miejsca. Przypominam, iż pozostajemy również do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Anna Ozimkiewicz

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi