Do banku udałam się po pożyczkę, zostałam szybko i sprawnie obsłużona. Cała formalność związana z wypełnieniem dokumentów trwała około 20 minut. Pani była pomocna w wypełnieniu dokumentów. Wypłata gotówki była dostępna po godzinie, po uprzednim telefonie informującym, że wypłata jest przygotowana do wydania w kasie banku.
Postanowiłam oddać spodnie firmy Wrangler na gwarancję, które zostały zakupione w firmowym sklepie w Giżycku. Spodnie pękły pod kolanem. Weszałam do sklepu przywitałam się i oznajmiłam Pani sprzedawczyni, że chcę oddać spodnie na gwarancję. Pani obejrzała wadę i odpowiedziała, że raczej spodnie nie zostaną zareklamowane (nalegałam, że to wada spodni) pani przyjęła spodnie. Przed wypisaniem reklamacji sprzedawczyni zadzwoniła (podejrzewam, że do swojego szefa) przy mnie i powiedziała, że jest tu pani z reklamacją spodni, ale jak na jej gust to nie jest wada do reklamowania. Po tygodni otrzymałam list ze sklepu Wrangler z odpowiedzią, że spodnie nie zostały przyjęte do reklamacji.
Miła i profesjonalna obsługa, pani sprzedawczyni uprzejma. Wysokie zaangażowanie w pomoc klientowi. Pani bardzo cierpliwa, prosiłam o wycągnięcie z gablotki pierścionków, którymi byłam zainteresowana i Pani sprzedawczyni bez grymasu na twarzy każdą moją prośbę spełniła. Byłam zadowolona za poświęcony Mi czas podaczas wyboru pierścionka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.