Carrfour Express nie zachęca jakością obsługi do ponownego odwiedzenia. W tym sklepie niekiedy spędzimy więcej czasu w kolejce, aniżeli na robieniu zakupów. Mimo sporej kolejki, kasierzy nie są wzywani na bieżąco. Sama obsługa przy kasie, również jest bardzo wolna. Pozycjonowanie produktów przez personel jest na zadowalającym poziomie. Przechodząc do punktu mięsa i sery, nie działa on sprawnie tj, byśmy my Klienci sobie tego życzyli. Sporo czasu trzeba nieraz poświęcić, zanim obsługa do nas podejdzie. Dodatkowym elementem, odstraszającym Klienta jest niewłaściwa etykieta cenowa przy produktach przez co ostateczne rozliczenie kasowe może nas sporo kosztować.
Obsługa w delikatesach Piotr i Paweł jest na bardzo dobrym poziomie. Robiąc zakupy w wyżej wskazanym sklepie w kolejce nie spędzimy zbyt dużo czasu, jeśli takowa w ogóle jest. Obsługa kasowa jest wzywana na bieżąco nie narażając Klienta na zbyt długie oczekiwanie. Przechodząc do obsługi na stanowisku mięsnym, również nie można mieć zastrzeżeń, zazwyczaj jest tak, że cały personel wykonuje swoje obowiązki co sprawia, że Klienci obsługiwanie są na bieżąco, mimo nierzadko sporej kolejki. Najgorszym punktem obsługi jest stanowisko z ciastami. Tu nieraz trzeba poczekać nawet kilka minut, aby sprzedawca pojawił się i obsłużył Klienta. W tym miejscu doskonałym rozwiązaniem byłby chociażby dzwonek wzywający obsługę. Sam personel zna asortyment sklepu na tyle dobrze, że nie ma problemu z pozycjonowaniem artykułów w przypadku zapytania przez Klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.