Podczas wizyty w sklepie "Empik" moim założeniem było kupno ciekawej ksiązki na temat kultury starożytnego wschodu oraz ciekawej sportowej prasy, najlepiej o tematyce piłkarskiej. Muszę przyznać, że obsługa zainteresowała sie mna dopiero po wezwaniu przeze mnie. Obsługujaca co prawda wiedziała, w którym miejscu znalesć szukana książke oraz gazetę, jednak nie miała pojecia co dokładnie sie w niej zawiera. O ile mozna wybaczyc niezanjomosć ksiązki ( bo przecież nie kazdy czyta wszystko) to uważam , że stwierdznie " no tutaj ma pan jakieś gazetki" było zupełnie odpychające i stanowiło przejaw kompletnej nie znajomości działu prasowego, a nawet braku chęci udawania tejze znajomości. Poidsumowanie: totalny brak kompentencji o obsługujących.
Podczas wizyty w sklepie od pierwszej chwili towarzyszyła mi osoba obsługująca( ekspedientka), która starała sie pomóc mi przy zakupie perfum. Pytała o gust, preferowane wczesniej zapachy. Bardzo spodobało mi sie, że zapytała o fundusze jakie chce przeznaczyć na ten cel. Po bardzo miłej konwersacji, dobrym doradztwie udało jej sie zaproponowac satysfakcjonujace perfumy i dostałem również gratis w postaci próbki. Ocena bardzo pozytwna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.