Przyszedłem kupić trochę chemii gospodarczej i pokarm dla kota.
Wiedza i kompetencje personelu
Pani rozkładająca towar zapytana przeze mnie o wskazanie odświeżaczy powietrza z uśmiechem wytłumaczyła, która to alejka i półka.
Zachowanie i wygląd personelu
Pięć widocznych kobiet obsługujących: 2 - kasy, 2 - uzupełniają towar na półkach, 1 - udzielała informacji klientce
Ubiór schludny, ale nie były ubrane jednakowo.
Oferta, cena, asortyment
Pokarm dla kota tańszy, niż w sklepie osidlowym obok mojego miejsca zamieszkania. Odświeżacze powietrza także w dobrej cenie, ale wybór niewielki.
Organizacja i czas obsługi
Sklep nie jest olbrzymi, ale brakowało mi tabliczki z opisem co znajduje się w danej alejce.
W sklepie przebywałem około 10 minut. Obsługa przy kasie sprawna. Kiedy podeszły jeszcze 2 osoby pani zasiadła za drugą kasą i zaprosiła do siebie.
Wygląd miejsca obsługi
Na półkach porządek, towar ułożony tematycznie. Trochę wąskie alejki, trudno się minąć z drugą osobą, która również ma koszyk.
Kierunek poruszania się czytelny /półkole od wejścia - do kas/.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.