Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Andrzej_262

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Przyszedłem kupić trochę chemii gospodarczej i pokarm dla kota. Wiedza i kompetencje personelu Pani rozkładająca towar zapytana przeze mnie o wskazanie odświeżaczy powietrza z uśmiechem wytłumaczyła, która to alejka i półka. Zachowanie i wygląd personelu Pięć widocznych kobiet obsługujących: 2 - kasy, 2 - uzupełniają towar na półkach, 1 - udzielała informacji klientce Ubiór schludny, ale nie były ubrane jednakowo. Oferta, cena, asortyment Pokarm dla kota tańszy, niż w sklepie osidlowym obok mojego miejsca zamieszkania. Odświeżacze powietrza także w dobrej cenie, ale wybór niewielki. Organizacja i czas obsługi Sklep nie jest olbrzymi, ale brakowało mi tabliczki z opisem co znajduje się w danej alejce. W sklepie przebywałem około 10 minut. Obsługa przy kasie sprawna. Kiedy podeszły jeszcze 2 osoby pani zasiadła za drugą kasą i zaprosiła do siebie. Wygląd miejsca obsługi Na półkach porządek, towar ułożony tematycznie. Trochę wąskie alejki, trudno się minąć z drugą osobą, która również ma koszyk. Kierunek poruszania się czytelny /półkole od wejścia - do kas/.