Będąc na zakupach w tym sklepie nie mogłem zlokalizować gdzie znajduje się stoisko z piwem, poprosiłem pracownika sklepu, który wskazał mi regał z alkoholem. Pracownicy ubrani byli w czyste firmowe stroje, byli uprzejmi i mili. Sklep ma ograniczoną liczbę produktów, ale zawsze atrakcyjne ceny oraz przygotowane oferty na wybrane owoce i warzywa. Przy stoisku z warzywami nie było ceny na ziemniaki luz. Minusem obsługi w tym sklepie był fakt, że czekałem bardzo długo w kolejce do kasy, ok. 7 minut. Kasjerka gdy podszedłem do kasy uśmiechnęła się i przywitała mnie sowami "dzień dobry", zeskanowała moje zakupy oraz powiedziała na koniec: dziękuje, zapraszam ponownie. Podłoga w sklepie była czysta, na półkach panował porządek.
Przed wejściem do sklepu dostępne były zarówno koszyki na zakupy jak również wózki. Między pólkami sklepowymi zauważyłem resztki opakowań po produktach, folie, puste opakowania. Ceny widoczne przy produkcie zgadzają sie z cenami z wydruku paragonu fiskalnego. Pracownik obsługi zapytany przeze mnie o wybrany produkt wskazał jego miejsce. Produkty w większości dostępne, jedynie brak owoców z aktualnej gazetki promocyjnej. Czynne 3 na 5 kas, przy kazdej kasie kolejka około 6 osób, wydłuża to czas obsługi. Kasjerka przy kasie ubrana w czerwony strój firmowy, kobieta w średnim wieku, posiadała identyfikator z imieniem - Halina. Podczas obsługi wystąpiło przywitanie klienta słowami : " dzień dobry" oraz zakońzcenie tranksacji zwrotem: "dziękuje, do widzenia". Reszta z paragonu wydana parwidłowo.
Pracownik stacji mężczyzna w młodym wieku, imię na identyfikatorze Piotr, przywitał mnie przy podejściu do kasy słowami : "Dzień dobry", przy dokonaniu transkacji zakupu kawy poinformowałem o aktualnej promocji i zaproponował dodtkowy zakup ciastka. Pracownik był miły, uśmiechnięty ubrany w firmowy uniform. Wyglad pracownika estetyczny, zadbany. Po zakończeniu transakcji pracownik wydał resztę (dobrze), paragon fiskalny, cena z paragonu zgadzała się z ceną podaną w cenniku. Przy wydaniu zamówienia(kawa plus ciastko) powstała dezorganizacja wśród obsługi-kto wyda mi to ciastko. W sklepie były 2 czynne kasy i kolejka przy każdej kasie 5-6 osób, w związku z tym żle oceniłem organizacje i czas obsługi. Wygląd miejsca obsługi - podłoga na sklepie była brudna, miejscami widoczne ślady błota.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.