W hotelu byłam podczas imprezy firmowej. pobyt oceniam pozytywnie. Jeśli chodzi o organizację imprezy jak najbardziej polecam. Bardzo smaczne jedzenie, miła obsługa, rewelacyjne zorganizowana impreza wieczorna w ogrodzie. Jeśli chodzi o lokalizacje hotelu- sympatyczne widoki ( hotel znajduje się nad zalewem) i piękny ogród. Niestety wygląd pokoi gościnnych pozostawia jeszcze wiele do życzenia. Ogólnie 4+, polecam.
Znakomity hotel, przystępne ceny. Bardzo dobra jakość obsługi. Wygląd hotelu przyjemny- przede wszystkim czysto i schludnie. Na wysoką ocenę zasługuje restauracja- jedzenie bardzo smaczne. Hotel położony na obrzeżach miasta- dojazd w czasie mojego pobytu nie był dość komfortowy ze względu na przebudowę drogi. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona i jeśli będę jeszcze raz wybierała się na festiwal do Białegostoku na pewno ich ofertę wezmę w pierwszej kolejności pod uwagę.Polecam.
Wygląd ośrodka nie przyciąga klientów- czasy PRLu. Na duży minus bardzo długie oczekiwanie na zameldowanie w hotelu. Brak karty do pokoju. Duży minus. Na plus natomiast oceniam dość smaczne jedzenie i bardzo miłą obsługę w restauracji. Natomiast na pewno nie chciałabym być po raz kolejny gościem tego hotelu.
Zrezygnowałam z usług firmy, ponieważ oferta jaką proponują dla swoich stałych klientów jest bardzo niekorzystna. Niestety nie udało mi się wynegocjować lepszych warunków. Oferta dla nowych klientów była korzystniejsza. Jedyne z ich strony na co było ich stać to telefon z zapytaniem dlaczego rezygnuję. Mimo iż wyraziłam moje niezadowolenie z oferty dla kilkuletniego klienta firma nie zaproponowała nic, żebym nie zrezygnowała z usług. Uważam, ze nie dbają kompletnie o swoich klientów.
Zakupiłam meble na raty. Niestety zamówienie miało być zrealizowane do 30 dni. Zostało zrealizowane po ponad dwóch miesiącach po ciągłych interwencjach (e-mail, telefony). Doszło do tego, że byłam zmuszona skontaktować się z Urzędem Ochrony Konsumenta.Wysłałam oficjalne pismo do firmy, co spowodowało, ze wreszcie otrzymałam meble niestety nie takie jak dokładnie zamówiłam, a podobne. Niestety nie mogłam już zrezygnować z zakupu, ponieważ dokonałam go na raty. Robię bardzo dużo zakupów przez Internet nigdy nie byłam tak nieprofesjonalnie obsłużona i zawiedziona wyborem sklepu.
Byłam klientem banku. Przez dwa lata współpracy byłam bardzo zadowolona. Warunki powadzenia konta rewelacyjne, bardzo miły kontakt przez infolinie, obsługa zawsze pomocna i życzliwa. Bank nowoczesny z bardzo łatwym i przejrzystym dostępem do konta przez Internet, co dla mnie jest dużym atutem. Niestety byłam zmuszona zrezygnować z usług banku, ponieważ nie chciał udzielić mi kredytu. Co było dla mnie niemiłym zaskoczeniem, ponieważ mam stałe dochody i zdolność kredytową. W innym banku o silnej pozycji na rynku dostałam kredyt bez żadnego problemu. I tylko ten aspekt spowodował, ze bank nie otrzymuje ode mnie najwyższej oceny.
Stacja benzynowa znajduję się na trasie mojego przejazdu do pracy. Ceny paliwa są dość konkurencyjne z innymi dość popularnymi stacjami paliw. Niestety nie idzie to w parze z jakością obsługi. Czas oczekiwania na pracownika stacji przy tankowaniu gazu jest dość długi nawet w momencie, kiedy na stacji nie ma ruchu. Nie wspominając już o tym, że szansa na nalanie prze pracownika benzyny jest znikoma. Obsługa często zachowuje się, jakby obsługiwała klienta z poczucia wielkiego obowiązku, co spowodowało, że wolę korzystać z usług konkurencji, gdzie miły i pomocny pracownik obsłuży mnie z uśmiechem na twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.