Zakupiłam meble na raty. Niestety zamówienie miało być zrealizowane do 30 dni. Zostało zrealizowane po ponad dwóch miesiącach po ciągłych interwencjach (e-mail, telefony). Doszło do tego, że byłam zmuszona skontaktować się z Urzędem Ochrony Konsumenta.Wysłałam oficjalne pismo do firmy, co spowodowało, ze wreszcie otrzymałam meble niestety nie takie jak dokładnie zamówiłam, a podobne. Niestety nie mogłam już zrezygnować z zakupu, ponieważ dokonałam go na raty. Robię bardzo dużo zakupów przez Internet nigdy nie byłam tak nieprofesjonalnie obsłużona i zawiedziona wyborem sklepu.
Zakupiłam meble na raty. Niestety zamówienie miało być zrealizowane do 30 dni. Zostało zrealizowane po ponad dwóch miesiącach po ciągłych interwencjach (e-mail, telefony). Doszło do tego, że byłam zmuszona skontaktować się z Urzędem Ochrony Konsumenta.Wysłałam oficjalne pismo do firmy, co spowodowało, ze wreszcie otrzymałam meble niestety nie takie jak dokładnie zamówiłam, a podobne. Niestety nie mogłam już zrezygnować z zakupu, ponieważ dokonałam go na raty. Robię bardzo dużo zakupów przez Internet nigdy nie byłam tak nieprofesjonalnie obsłużona i zawiedziona wyborem sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.