Sprzedawczyni podeszła do mnie od razu po wejściu do sklepu. Pomogła odnaleźć konkretne rajstopy w krótkim czasie. Zachowywała się profesjonalnie, ale nie była uprzejma. Nie czułam się w pełni komfortowo jako klientka. Pomimo deklarowanej promocji na trzeci produkt, o której zostałam poinformowana w trakcie udzielanej mi pomocy (przy zakupie dwóch par rajstop na trzecią miała być zniżka 30 %), przy kasie wszystkie rajstopy były policzone w tej samej cenie: 21,51 złotych. Zdecydowałam się na zakup trzeciej pary ze względu na tę promocję – ta sytuacja wpłynęła na niskie zadowolenie z wizyty, pomimo dostępności i zakupu poszukiwanego towaru. W sklepie była bogata oferta towarów, panował porządek, jednak ze względu na bardzo dużą ilość klientów, obejrzenie wszystkiego sprawiało dużą trudność. Ceny były standardowe jak na salon Gatta, ale nie były niskie (21,50 rajstopy brązowe 15 den). Przy kasie zostałam poinformowana o możliwości założenia karty stałego klienta i zbierania punktów. Jakość obsługi (profesjonalizm, podejście do klienta) oceniam na dostateczny. Wygląd miejsca oceniam na dobry – w sklepie panował porządek, jednak znajduje się on przy samym wejściu na dworzec kolejowy. W trakcie mojej wizyty panował tam tłok, w którym trudno robić zakupy. Wizyta trwała 15 minut.
Sprzedawczyni podeszła do mnie niecałe dwie minuty po tym jak weszłam do sklepu. Zachowywała się bardzo profesjonalnie – zaprowadziła mnie do przymierzalni, wykonała bra-fitting (określenie rozmiaru biustu), przyniosła ok. 12 różnych fasonów biustonoszy i pomogła mi dobrać odpowiedni. Pomimo dużej ilości klientów, wykazywała ciągłe zainteresowanie i chęć pomocy. Była nastawiona przyjaźnie, zadawała pytania otwarte, aby poznać moje oczekiwania. Po rezygnacji z kupna biustonosza, ekspedientka pomogła mi dobrać inną bieliznę. Oferta do wyboru była bogata. Wewnątrz sklepu panował porządek. Sama witryna, którą można obserwować z zewnątrz, nie zachęciłaby mnie jednak do wejścia - ekspozycja towaru mogła być dopracowana bardziej efektownie, z zewnątrz wydawała się dość uboga. W sklepie był jednak duży wybór różnych fasonów bielizny, w rozmaitych cenach, czasami bardzo przystępnych dla przeciętnego klienta (przymierzane przeze mnie biustonosze 69 - 199 złotych). Przy kasie zostałam poinformowana o najnowszej kolekcji bielizny. Chwilowa awaria urządzenia płatniczego nie wpłynęła na moje zadowolenie z wizyty – obok sklepu znajdował się bankomat. Jakość obsługi to ogromny atut sklepu. Obsługę klienta (profesjonalizm, podejścia do klienta) oceniam na celujący. Wygląd miejsca oceniam na bardzo dobry. Mam zastrzeżenie jedynie do ekspozycji towaru na witrynie sklepowej. Wizyta trwała 40 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.