Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Amanda_15

Dotycząca firmy: Gatta

Treść opinii: Sprzedawczyni podeszła do mnie od razu po wejściu do sklepu. Pomogła odnaleźć konkretne rajstopy w krótkim czasie. Zachowywała się profesjonalnie, ale nie była uprzejma. Nie czułam się w pełni komfortowo jako klientka. Pomimo deklarowanej promocji na trzeci produkt, o której zostałam poinformowana w trakcie udzielanej mi pomocy (przy zakupie dwóch par rajstop na trzecią miała być zniżka 30 %), przy kasie wszystkie rajstopy były policzone w tej samej cenie: 21,51 złotych. Zdecydowałam się na zakup trzeciej pary ze względu na tę promocję – ta sytuacja wpłynęła na niskie zadowolenie z wizyty, pomimo dostępności i zakupu poszukiwanego towaru. W sklepie była bogata oferta towarów, panował porządek, jednak ze względu na bardzo dużą ilość klientów, obejrzenie wszystkiego sprawiało dużą trudność. Ceny były standardowe jak na salon Gatta, ale nie były niskie (21,50 rajstopy brązowe 15 den). Przy kasie zostałam poinformowana o możliwości założenia karty stałego klienta i zbierania punktów. Jakość obsługi (profesjonalizm, podejście do klienta) oceniam na dostateczny. Wygląd miejsca oceniam na dobry – w sklepie panował porządek, jednak znajduje się on przy samym wejściu na dworzec kolejowy. W trakcie mojej wizyty panował tam tłok, w którym trudno robić zakupy. Wizyta trwała 15 minut.