Opinia użytkownika: Amanda_15
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Sprzedawczyni podeszła do mnie niecałe dwie minuty po tym jak weszłam do sklepu. Zachowywała się bardzo profesjonalnie – zaprowadziła mnie do przymierzalni, wykonała bra-fitting (określenie rozmiaru biustu), przyniosła ok. 12 różnych fasonów biustonoszy i pomogła mi dobrać odpowiedni. Pomimo dużej ilości klientów, wykazywała ciągłe zainteresowanie i chęć pomocy. Była nastawiona przyjaźnie, zadawała pytania otwarte, aby poznać moje oczekiwania. Po rezygnacji z kupna biustonosza, ekspedientka pomogła mi dobrać inną bieliznę. Oferta do wyboru była bogata. Wewnątrz sklepu panował porządek. Sama witryna, którą można obserwować z zewnątrz, nie zachęciłaby mnie jednak do wejścia - ekspozycja towaru mogła być dopracowana bardziej efektownie, z zewnątrz wydawała się dość uboga. W sklepie był jednak duży wybór różnych fasonów bielizny, w rozmaitych cenach, czasami bardzo przystępnych dla przeciętnego klienta (przymierzane przeze mnie biustonosze 69 - 199 złotych). Przy kasie zostałam poinformowana o najnowszej kolekcji bielizny. Chwilowa awaria urządzenia płatniczego nie wpłynęła na moje zadowolenie z wizyty – obok sklepu znajdował się bankomat. Jakość obsługi to ogromny atut sklepu. Obsługę klienta (profesjonalizm, podejścia do klienta) oceniam na celujący. Wygląd miejsca oceniam na bardzo dobry. Mam zastrzeżenie jedynie do ekspozycji towaru na witrynie sklepowej. Wizyta trwała 40 minut.