Opinie użytkownika (2)

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu jest bardzo dobre. Sprzedawca wita klienta, a następnie po chwili danej mu na rozejrzenie się w sytuacji, proponuje swoją pomoc. Szukałam koszuli dla chłopaka. Powiedziałam też jakie są moje preferencje. Sprzedawca zaproponował kilka odpowiednich produktów, zapytał też o rozmiar. Udzielił wszystkich potrzebnych informacji w kwestii ewentualnej wymiany towaru. Poinformował o obowiązującej aktualnie przecenie 50% na wszystkie towary w sklepie, zachęcając tym samym do zrobienia większych zakupów. Zorientowany w asortymencie, szybko odnajdywał produkty, którymi byłam zainteresowana. Odpowiednio zachował się podczas finalizacji. Jedyne minusy wynikały myślę ze stresu obsługującego. Dało się wyczuć nerwowość i delikatną niepewność siebie. Osobiście nie jest to coś co bardzo mi przeszkadza, natomiast sprzedawca momentami ewidentnie był onieśmielony. Może być to jednak kwestia małego doświadczenia, bo poza tym obsługa wypadła naprawdę znakomicie.

Alina_78

01.08.2011

Rage Age by Czapul

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (5)
Mimo sporej kolejki,...
Mimo sporej kolejki, obsługa idzie dość sprawnie i bez żadnych błędów. Wszystko dzięki dobrze przemyślanemu systemowi przyjmowania zamówień - jedna osoba przyjmuje zamówienie, druga odbiera pieniądze, trzecia natomiast przyrządza zamówienie. Personel dysponuje dużą wiedzą nt. produktów, doskonale potrafi scharakteryzować każdy rodzaj kawy w ofercie. Specyfiką firmy jest tzw. 'amerykański luz'. W związku z tym do klientów zwraca się na 'Ty' co może się podobać albo i nie, natomiast na pewno dla mnie minus stanowi odrobinę zbyt swobodne zachowanie co udokumentować może ignorowanie mnie podczas obsługi przy kasie, ponieważ kasjerka prowadziła dalej wesołą dyskusję z poprzednim klientem. Niepoświęcanie uwagi klientowi to duży błąd. Miejsce odbioru kawy niezbyt czyste. Na blacie rozłożona gazeta zostawiona przez poprzedniego klienta, dodatkowo plamy porozlewanej kawy i piana. Niezbyt estetycznie. Podobnie przy kilku wolnych stolikach. Nadal stoją na nich puste kubki po kawie mimo, iż po pijących ślad dawno zaginął. Mimo wszystko ogólne wrażenie jest pozytywne. Produkty dobrej jakości, obsługa również mimo wszystko na wysokim poziomie. Jedyne na co należy zwrócić w moim mniemaniu większą uwagę to porządek w miejscu odbioru kawy oraz przy stolikach.

Alina_78

01.08.2011

Starbucks

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi