Opinia użytkownika: Alina_78
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Mimo sporej kolejki, obsługa idzie dość sprawnie i bez żadnych błędów. Wszystko dzięki dobrze przemyślanemu systemowi przyjmowania zamówień - jedna osoba przyjmuje zamówienie, druga odbiera pieniądze, trzecia natomiast przyrządza zamówienie. Personel dysponuje dużą wiedzą nt. produktów, doskonale potrafi scharakteryzować każdy rodzaj kawy w ofercie. Specyfiką firmy jest tzw. 'amerykański luz'. W związku z tym do klientów zwraca się na 'Ty' co może się podobać albo i nie, natomiast na pewno dla mnie minus stanowi odrobinę zbyt swobodne zachowanie co udokumentować może ignorowanie mnie podczas obsługi przy kasie, ponieważ kasjerka prowadziła dalej wesołą dyskusję z poprzednim klientem. Niepoświęcanie uwagi klientowi to duży błąd. Miejsce odbioru kawy niezbyt czyste. Na blacie rozłożona gazeta zostawiona przez poprzedniego klienta, dodatkowo plamy porozlewanej kawy i piana. Niezbyt estetycznie. Podobnie przy kilku wolnych stolikach. Nadal stoją na nich puste kubki po kawie mimo, iż po pijących ślad dawno zaginął. Mimo wszystko ogólne wrażenie jest pozytywne. Produkty dobrej jakości, obsługa również mimo wszystko na wysokim poziomie. Jedyne na co należy zwrócić w moim mniemaniu większą uwagę to porządek w miejscu odbioru kawy oraz przy stolikach.