W tym roku, zakupiłam produkt na raty za pomocą Santander Consumer Bank.
W lipcu miałam spłacić pierwszą ratę.
Wyjechałam na wakacje i niestety umknęło mi zrobić przelew przed wyjazdem. Będąc juz na wakacjach postanowiłam napisać do banku, żeby wysłali mi numer konta na który miałam zrobić przelew.
Niestety na wiadomości nikt nie odpisuje, przez formularz kontaktowy rownież brak zwrotnej odpowiedzi.
Wszystkie sprawy załatwiłam przez infolinie, ale sporo mnie to kosztowało.
A odpowiedzi na maila nie dostałam do dzisiaj.
Wielokrotnie robię zakupy w sieci sklepów "Żabka" przy ul.Kromera.
Bardzo miłe i uprzejme Pani. W sklepie zawsze czysto, towar wykładany na półki na bieżąco. Owoce i warzywa są zawsze świeże.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.