Opinie użytkownika (4)

Przy korzystaniu z...
Przy korzystaniu z obsługi mBanki uzyskuję informacje, które są mi potrzebne. Osoby mnie obsługujące są uprzejme i kompetentne. Mam zastrzeżenia do oferty oszczędnościowej banku - jest za mało urozmaicona.

Alicja_410

13.09.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.12.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Przykro mi, że nasza oferta oszczędnościowa nie odpowiada Pani potrzebom. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Chcielibyśmy, aby była Pani bardziej zadowolona z naszych usług, dlatego zachęcamy do dalszych rozmów na ten temat. Proszę odwiedzić jedną z naszych placówek,zadzwonić na mLinię pod numerem 801- 300- 800 lub po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego porozmawiać z Ekspertem Online, a postaramy się pomóc. Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank
Dworzec jest miejscem,...
Dworzec jest miejscem, w którym jest głośno i niezbyt czysto (brudna podłoga). Jak na jeden z większych dworców jest tam mało miejsc dla oczekujących pasażerów. Niemniej mimo wczesnej godziny w niedzielny poranek były czynne 3 kasy i nie było do nich kolejek. Zakup biletu odbył się bez żadnych problemów. Niemniej na zadane pytanie o to czy ostatnio wzrosły ceny biletów udzielona odpowiedź była nieprecyzyjna (ceny wciąż wzrastają), przekazana opryskliwym tonem i w sposób zniechęcający do ewentualnych kolejnych pytań.

Alicja_410

26.03.2012

PPKS Warszawa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Informacje o kursie...
Informacje o kursie uzyskane przez stronę www i w telefonicznej rozmowie przed rozpoczęciem kursu pokrywają się z tym, co jest realizowane w trakcie zajęć. Kadra prowadząca zajęcia jest dobrze przygotowana, punktualna, zaangażowana w przekazywanie wiedzy, ale przy tym nie zanudzają słuchaczy. Program kursu jest urozmaicony, a cena za szkolenie nie jest wygórowana.

Alicja_410

26.03.2012

GUIDE SERVICE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra lokalizacja placówki-...
Dobra lokalizacja placówki- łatwy dojazd i w okolicy są dostępne miejsca parkingowe. Pierwsze wrażenie po wejściu to to, że jest to miejsce, jasne, czyste, niezatłoczone. Stanowiska obsługi są opisane na tyle czytelnie, że po szybkim spojrzeniu na tabliczki wiadomo, do którego chcemy podejść. Osoba obsługująca była osobą pogodną, uśmiechniętą, łatwo nawiązującą kontakt. Na bieżąco przekazywała informacje co robi i dlaczego. Informacje przez nią przekazywane były jasne i zrozumiałe. Pracownik zadawał dużo pytań, w zdecydowanej większości były to pytania zamknięte.Ogólne wrażenia z wizyty są pozytywne.

Alicja_410

26.03.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi