Przy korzystaniu z obsługi mBanki uzyskuję informacje, które są mi potrzebne. Osoby mnie obsługujące są uprzejme i kompetentne. Mam zastrzeżenia do oferty oszczędnościowej banku - jest za mało urozmaicona.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Przykro mi, że nasza oferta oszczędnościowa nie odpowiada Pani potrzebom. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Chcielibyśmy, aby była Pani bardziej zadowolona z naszych usług, dlatego zachęcamy do dalszych rozmów na ten temat. Proszę odwiedzić jedną z naszych placówek,zadzwonić na mLinię pod numerem 801- 300- 800 lub po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego porozmawiać z Ekspertem Online, a postaramy się pomóc. Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank
Dworzec jest miejscem,...
Dworzec jest miejscem, w którym jest głośno i niezbyt czysto (brudna podłoga). Jak na jeden z większych dworców jest tam mało miejsc dla oczekujących pasażerów. Niemniej mimo wczesnej godziny w niedzielny poranek były czynne 3 kasy i nie było do nich kolejek. Zakup biletu odbył się bez żadnych problemów. Niemniej na zadane pytanie o to czy ostatnio wzrosły ceny biletów udzielona odpowiedź była nieprecyzyjna (ceny wciąż wzrastają), przekazana opryskliwym tonem i w sposób zniechęcający do ewentualnych kolejnych pytań.
Informacje o kursie uzyskane przez stronę www i w telefonicznej rozmowie przed rozpoczęciem kursu pokrywają się z tym, co jest realizowane w trakcie zajęć. Kadra prowadząca zajęcia jest dobrze przygotowana, punktualna, zaangażowana w przekazywanie wiedzy, ale przy tym nie zanudzają słuchaczy. Program kursu jest urozmaicony, a cena za szkolenie nie jest wygórowana.
Dobra lokalizacja placówki- łatwy dojazd i w okolicy są dostępne miejsca parkingowe. Pierwsze wrażenie po wejściu to to, że jest to miejsce, jasne, czyste, niezatłoczone. Stanowiska obsługi są opisane na tyle czytelnie, że po szybkim spojrzeniu na tabliczki wiadomo, do którego chcemy podejść. Osoba obsługująca była osobą pogodną, uśmiechniętą, łatwo nawiązującą kontakt. Na bieżąco przekazywała informacje co robi i dlaczego. Informacje przez nią przekazywane były jasne i zrozumiałe. Pracownik zadawał dużo pytań, w zdecydowanej większości były to pytania zamknięte.Ogólne wrażenia z wizyty są pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.