Dzisiaj byłam w salonie Plusa na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Jestem bardzo niezadowolona z usługi. Po wejściu do w miarę przestrzennego salonu bucha gorące, ciężkie powietrze. Klimatyzacja nie była włączona a okna były szczelnie pozamykane. Do tego czas oczekiwania na informacje ok. 55 minut. W punkcie informacyjnym, przy wejściu do salonu, przez pół godziny nie było nikogo, kto mógłby udzielić informacji dlaczego mimo dużej ilości stanowisk do obsługi klientów, część z nich była nieczynna. Kiedy w końcu po ok. 55 minutach dostałam się do stanowiska obsługi, chciałam się dowiedzieć dlaczego wszystko tak długo trwało (informacja na bilecie z numerem, który pobrałam przy wejściu wskazywała, że przede mną jest 10 osób oczekujących) Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że to przez to, że wiele osób pobrało numerki a potem zrezygnowało z kolejki. Odpowiedź była bez sensu o czym nie omieszkałam powiedzieć. W rezultacie nic nie załatwiłam i niezadowolona opuściłam „Salon” Plusa. Nie polecam nikomu korzystania w tego punktu usług.
Dzisiaj robiłam zakupy w delikatesach BOMI w CH Klif w Gdyni. Rzadko robię zakupy w tym sklepie, bo denerwuje mnie to, że jak już się przyzwyczaję do układu stoisk i wiem gdzie co leży, to po jakimś czasie jak wracam do tego sklepu widzę zmiany na stoiskach i gubię się. Chciałam kupić ajwar (pasta bałkańska ze smażonej papryki i bakłażanów), który wg mnie powinien być na stoisku z przetworami. Zapytałam ekspedientkę gdzie mogę go znaleźć, ale ona również nie wiedziała. Ekspedientka zapytała drugą pracownicę o miejsce położenia ajwaru ale ta także nie wiedziała. Jednak druga ekspedientka była bardziej aktywna i poszła ze mną szukać towaru. Niestety nie znalazłyśmy go. Nie była w stanie mi powiedzieć czy w tej chwili jest on w sprzedaży czy nie. Natomiast na stoisku nabiałowym szukałam mrożonej kawy espresso. Zapytana przeze mnie pracownica wykładająca towar, od razu przerwała swoją pracę i poszła ze mną szukać kawy. Pokazała mi kilka rodzajów kaw, które były ustawione na różnych stoiskach. Wybrałam jedną z nich i zadowolona udałam się do kasy. Pomimo, że nie znalazłam wszystkich produktów jakie zamierzałam kupić Bomi w CH Klif w Gdyni oceniam dobrze.
Dzisiaj miałam okazję robić zakupy w Klifie w Gdyni. Centrum Handlowe Klif Gdynia to centrum oferujące klientom różnorodność marek wysokiej jakości, szeroką ofertę produktów, miłą atmosferę robienia zakupów oraz przyjemny wystrój wnętrz. Szczególnie lubię robić zakupy w perfumerii SEFORA. Obsługa jak zwykle profesjonalna. Próbowałam wśród nowości znaleźć odpowiednie perfumy na jesień. Ekspedientka z wielką cierpliwością pokazywała mi różne zapachy, opisując nuty zapachów poszczególnych perfum. Pomimo tego, że na nic się nie zdecydowałam, Pani była bardzo uprzejma. Zrobiła mi 2 próbki z zapachów, które najbardziej mi odpowiadały i poradziła, żeby je wypróbować. Zaprosiła do ponownego odwiedzenia ich sklepu. Gamę produktów, ekspozycję oraz obsługę oceniam bardzo wysoko.
Ostatni raz byłam niezadowolona z obsługi kelnerek w restauracji w Gdańsku na ul. Długiej „Polskie smaki’. Miejsce położone w centrum miasta, sprawiało wrażenie przyjaznego, zwłaszcza w upalne dni możliwość siedzenia na zewnątrz było bardzo zachecajace. Jednak obsługa pozostawia sporo do życzenia. Kelnerki były wyraźnie znudzone i niezainteresowane obsługą klienta oraz bardzo powolne. Poproszone o menu odpowiedziały z irytacja w głosie "zaraz", pomimo tego, że oprócz nas (8 osób) było tylko 4 gości. Dania nie przyszły jednocześnie, kiedy jedni już kończyli, inni dopiero dostali swoje zamówienie. Poza tym jedzenie było niezbyt gorące, a porcje małe jak na cenę jaką zapłaciliśmy. Oczywiście kelnerki nie dostały napiwku. Dziwię sie takiemu zachowaniu personelu. Przecież w większości przypadków od tego jak obsłużą klientów zależą ich zarobki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.