Parking duży, wygodny. Przed sklepem czyste koszyki. Hala klimatyzowana, przestronna. Artykuły poukladane, lecz często jeszcze na paletach lub zapakowane w folie. Nie ma szans, żeby trzymać w ręku torebkę. Musiałam więc odłożyć koszyk i torebkę na płytki i siłować się z mlekiem w folii. Wrzuciłam jeszcze do koszyka 2 soczki i pobiegłam do kasy z myślą, że zostanę szybko obsłużona. Okazało się jednak, że kolejka jest długa a Pani za kasą, mówiąc kolowialnie 'gramoli' się nieprzeciętnie. Jedyny pocieszający fakt, to że ceny w Biedronce są dość niskie, ale myślę, że odpowiadają również swojej jakości, a więc- słabej.
Ogólne wrażenie- słabe.
Zajechałam pod sklep samochodem, parking duży więc nie miałam problemu by ustawić go tuż przy głownym wejściu. W środku klimatyzacja, równo poukładane koszyki i wystarczająco miejsca by przejść między regałami. Asortyment dość szeroki aczkolwiek brakuje niektórych produktów w ofercie. Uważam, ze w sklepie panuje porządek i dość łatwo znaleźć to czego potrzebujemy. Gdy spytałam obsługi o usytuowanie gazet, Pani zaprowadziła mnie w tamto miejsce. Kolejka średniej długości (czekałam 5 min), za to obsługa bardzo miła i sprawna. Pani wydając resztę pieniędzy i podając towar powiedziała z uśmiechem na twarzy "dziękuję bardzo i życzę miłego dnia" (a jak wiadomo nie często takie zachowanie można spotkać).
Plusem jest też fakt, że obok sklepu 'Inter' znajduje się Bricomarche, więc za jedym razem kupić można produkty zarówno do kuchni jak i drobne rzeczy do mieszkania czy ogrodu.
Jestem zadowolona z jakości produktów i obsługi w sklepie sieci Intermarche.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.