Zakupów w sklepie stacjonarnym H&M w Centrum Handlowym Riviera dokonałam w dniu 25 sierpnia 2017 r. Jestem stałym klientem tej sieci nie tylko ze względu na jakość i szeroki asortyment sprzedawanej tam odzieży, ale również ze względu na bardzo profesjonalna obsługę. Tym razem nie było inaczej. Dokonałam zwrotu produktu i zakupiłam nowy bez najmniejszego problemu. Wszystko szybko, sprawnie i profesjonalnie. Jedynym zauważonym przeze mnie minusem była znacznie zakurzona podłoga, co niestety zdarza się w tym miejscu dość często. bardzo widać to w przymierzalniach, gdzie trzeba bardzo uważać, aby mierzona odzież nie spadła/nie dotknęła podłogi. Poza tym bez zarzutu.
Wyjątkowo zorientowani na klienta. Kontaktowałam się ze sklepem internetowym Lilou za pomocą infolinii w celu przyspieszenia wysyłki zamówienia. Spotkałam się z pełnym życzliwości konsultantem dzięki któremu moja przesyłka w ciagu najbliższych 16 godzin do mnie dotarła. pełen profesjonalizm i zaangażowanie w niesieniu pomocy. Oceniam bardzo pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.