Lilou

(3.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (25 z 29)

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z pro klienckiego podejścia obsługi! Przyszłam do punktu z bransoletką, w której miałam urwany łańcuszek. Czas gwarancji już dawno minął, więc chciałam ją naprawić za opłatą - tak też robiłam w innym punkcie, z inną bransoletką. Tutaj Pani od ręki naprawiła mi bransoletkę, trwało to może 3-4 minuty. I nie musiałam nic płacić!

MaQta

14.09.2023

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Piękna i oryginalna...
Piękna i oryginalna biżuteria. Lubię w firmie to, że można dowolnie personalizować bransoletki, robić grawer, etc. i jest to proste, względnie tanie i od ręki.

Klientka_wro

19.01.2023

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna i...
Bardzo przyjemna i sympatyczna atmosfera. Pani wykazała się profesjonalną obsługą i chęcią pomocy. Polecam.

Klient_iHap

22.02.2022

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Chciałam z moją...
Chciałam z moją przyjaciółką obejrzeć nową kolekcję. Uważam, że biżuteria jest naprawdę piękna i ciekawa. Natomiast pani, która pracuje w Wroclavii była wyjątkowo nieuprzejma, wręcz grubiańska. Zachowanie na modłę głębokiego PRLu. W ogóle, obsługa klienta Lilou jest na żenująco niskim poziomie, co skutecznie zniechęca do marki. A szkoda.

zarejestrowany-uzytkownik

27.02.2021

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Piękne wyroby, duży...
Piękne wyroby, duży wybór biżuterii. Każda kobieta z pewnością znajdzie produkt, odpowiadający jej oczekiwaniom. Produkty skierowane są zarówno do kobiet młodych, jak i dojrzałych. Jakość produktów jest na wysokim poziomie, a Panie ekspedientki chętnie doradzają klientom. Oby było jak najwięcej sklepów na tak wysokim poziomie.

Klient_tTCD

21.04.2020

Placówka

Poznań, Wrocławska

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest dobrze...
Sklep jest dobrze zaopatrzony. Panie ekspedientki są miłe i pomocne w doborze odpowiedniego produktu, dostosowanego do potrzeb klienta. Realizacja zamówienia jest bardzo szybka. W moim przypadku było to 10 minut- dokonywałam spersonalizowanego zakupu bransoletki typu wstążka. Do każdego zakupu dołączona jest gwarancja. Na pewno powrócę w to miejsce jeszcze nie raz.

Klient_tTCD

21.04.2020

Placówka

Kalisz, ul. Główny Rynek 6- 7

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobre miejsce...
Bardzo dobre miejsce na zakup prezentu. Delikatna, kobieca, sybtelna biżuteria, która będzie pasowała każdemu. Ciekawe rozwiązania ze wstążkami, można samemu stworzyć kompozycję. Dodatkowo bardzo wytrzymała.

Niezweryfikowany Klient_pRaW

30.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Biżuteria jest naprawdę...
Biżuteria jest naprawdę piękna i subtelna, a grawer, który można zaprojektować zostawia wspomnienia na lata! Czas oczekiwania na odbiór gotowej bransoletki czy naszyjnika też jest naprawdę krótki!

Klient_tTCD

27.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie polecam...
Bardzo nie polecam tej marki. Kupilam corce bransoletke na sznureczku z zawieszka. Po miesiącu zlota powłoką na zawieszce się starla. Zareklamowalam biżuterię. Spotkalam się z negatywną decyzja, ponieważ stwierdzili że to nasza wina. Ludzie! To produkt dla dziecka, więc wiadomo że jeżeli go uzytkujemy to musi być trwały. Pieniądze poszły w błoto. Ani bransoletki Ani pieniędzy. Nigdy więcej tej marki

Niezweryfikowany Klient_1AGT

03.03.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Salon sprzedaży położony...
Salon sprzedaży położony w centrum miasta w dobrym dojazdem dla klientów. Lokal jest dobrze oznakowany, łatwo można do niego trafić. Wystrój wnętrza elegancki, podkreślający wysoką jakość oferowanych produktów. Bardzo dobra organizacja obsługi klienta- klienci składający zamówienie nie przeszkadzają sobie z klientami odbierającymi zamówienie, ponieważ obsługa odbywa się na dwóch poziomach. Na poziomie parteru doradcy zbierają zamówienia od klientów. Produkt jest przygotowywany i wydawany na piętrze przez przypisaną do tej funkcji osobę. Doradca, który mnie obsługiwał charakteryzował się dużą kulturą osobistą, miła aparycją, dobrą znajomością oferowanego produktu, zaangażowaniem i cierpliwością. Zbadał moje potrzeby oraz doradził najlepsze rozwiązanie. Wyszedłem z salon zadowolony z zakupu i poziomu obsługi.

zalogowany_użytkownik

06.12.2017

Placówka

Warszawa, Mokotowska 63

Nie zgadzam się (0)
Wyjątkowo zorientowani na...
Wyjątkowo zorientowani na klienta. Kontaktowałam się ze sklepem internetowym Lilou za pomocą infolinii w celu przyspieszenia wysyłki zamówienia. Spotkałam się z pełnym życzliwości konsultantem dzięki któremu moja przesyłka w ciagu najbliższych 16 godzin do mnie dotarła. pełen profesjonalizm i zaangażowanie w niesieniu pomocy. Oceniam bardzo pozytywnie.

Aleksandra_1946

28.08.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Szybka realizacja zamówienia,...
Szybka realizacja zamówienia, wysyła również! Biżuteria cudowna!

zalogowany_użytkownik

15.01.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Błyskawiczna realizacja zamówień,...
Błyskawiczna realizacja zamówień, fantastyczna biżuteria, ciagle nowe wzory!

Magdalena_2634

07.08.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super biżuteria! Szybka...
Super biżuteria! Szybka dostawa!

zalogowany_użytkownik

11.06.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Pod koniec czerwca...
Pod koniec czerwca złożyłam zamówienie na stronie internetowej lilou.pl. Moja koleżanka za 4 dni miała urodziny dlatego pomyślałam, że sprezentuję jej właśnie bransoletkę Lilou. We wtorek wieczorem wybrałam model, od razu dokonałam płatności kartą kredytową. Myślałam, że maksymalnie do piątku otrzymam informację, że bransoletka jest do odbioru w salonie, jednak znacznie się przeliczyłam. Na stronie wprawdzie podana jest informacja, że czas realizacji to 10 dni, jednak w komentarzu napisałam, że jest to dla mnie sprawa bardzo ważna, dlatego proszę o szybką realizację, najlepiej do piątku. Znacznie lepiej byłoby gdybym udała się osobiście do salonu i kupiła bransoletkę od ręki. Czas realizacji to ok 2 godzin na grawerowanie. Ogólnie jeżeli chodzi o otrzymany towar to wszystko jest w jak najlepszym porządku, bransoletka ładnie i dokładnie wykonana. Sam towar nie wzbudza żadnych zastrzeżeń, jednak realizacja zlecenia on-line nie satysfakcjonuje mnie w pełni.

Karolina_1789

14.08.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Salon z biżuterią....
Salon z biżuterią. Przeważnie długie kolejki. Obsługa miła i cierpliwa. Szkoda, że biżuteria choć ma swój urok i jest bardzo ładna, jest słabej jakości, szybko się wyciera a sznurki niszczą. Raczej nie ma problemu z reklamacją ale mimo wszystko za tak wysokie ceny, rzeczy powinny być o dużo trwalsze.

Kamila_733

13.06.2013

Placówka

Warszawa, Mokotowska 63

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazny i...
Bardzo przyjazny i kompetentny personel. Chociaż powinno być więcej stanowisk do obsługi klientów, ponieważ tworzą się duże kolejki. Czas realizacji zamówienia dosyć krótki.

besty

22.04.2013

Placówka

Warszawa, Mokotowska 63

Nie zgadzam się (0)
W sumie poza...
W sumie poza cenami i założeniem obsługi , że każdy u nich przebywający klient wie wszytko na temat sprzedawanych produktów nie mam nic do zarzucenia . Kilka dni przed świętami z rana wchodząc do salonu spodziewałam się pustek ale się pomyliłam natomiast mimo tłoku obsługa była sprawna nie mówiąc już o kwestii czasu odbioru zamówionego towaru , który można było odebrać już po kilku godzinach . Salon wygląda rewelacyjnie i gdyby ceny bransoletek były o ciut niższe byłoby naprawdę super

syl

29.12.2012

Placówka

Gdańsk, Ogarna 126/127

Nie zgadzam się (0)
Przeważnie odwiedzam Lilou...
Przeważnie odwiedzam Lilou we Wrocławiu, gdzie zawsze jestem dobrze obsłużona. Będąc w Warszawie zaszłam do tamtejszego salonu i bardzo się rozczarowałam. Elegancki butik i droga biżuteria nie idą w parze z obsługą. Dziewczyna w czarnych włosach, w wieku około 25 lat była bardzo nieuprzejma. Błędnie policzyła koszty zamówienia, gdy zwróciłam jej uwagę zachowała się wręcz chamsko. Skończyło się rozmową z kierowniczką.

Monika_1932

18.11.2012

Placówka

Warszawa, Mokotowska 63

Nie zgadzam się (0)
Ze wględu na...
Ze wględu na modę na biżuterię personalizowaną Lilou salon firmowy jest niestety zazwyczaj mocno zatłoczony i na swoją kolej trzeba czekać dość długo. Na szczęście firma oferuje także realizację zamówień poprzez stronę internetową. Asortyment jest duży i ciągle poszerzany o nowe propozycje bransoletek, naszyjników, toreb, notatników, szalików, rękawiczek itd. Na elementach można wygrawerować dowolną dedykację, sentencję, napis, a nawet zdjecie. Ceny niestety są wysokie, od 75zl wzwyż za 1 element bransoletki. Na miejscu można również wymienić przetarte sznureczki bransoletek, oddać biżuterię do wyczyszczenia. Obsługa jest miła i pomocna.

zarejestrowany-uzytkownik

03.06.2012

Placówka

Warszawa, Mokotowska 63

Nie zgadzam się (0)

Lilou

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lilou?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z pro klienckiego podejścia obsługi! Przyszłam do punktu z bransoletką, w której miałam urwany łańcuszek. Czas gwarancji już dawno minął, więc chciałam ją naprawić za opłatą - tak też robiłam w innym punkcie, z inną bransoletką. Tutaj Pani od ręki naprawiła mi bransoletkę, trwało to może 3-4 minuty. I nie musiałam nic płacić!