Opinie użytkownika (2)

Obsługa w placówce...
Obsługa w placówce Banku - Bydgoszcz, Centrum Handlowe Zielone Arkady. Obsługa dot. likwidacji konta oszczędnościowego. Konsultantka w sposób przejrzysty przedstawiła dostępne możliwości. Mimo problemów technicznych ( niedziałająca drukarka oraz błąd systemu) przygotowała odpowiednie dokumenty. Kiedy czas oczekiwania na realizację usługi wydłużał się zaproponowano mi coś do picia. Wszelkie formalności przebiegły bez problemu, a newralgiczne punkty podpisywanych dokumentów zostały precyzyjnie objaśnione. Poza realizacją podstawowego celu wizyty, konsultantka przedstawiła mi pozostałe oferty i alternatywy przygotowane przez bank, m.in. poszerzenie funkcjonalności konta osobistego o subkonto oszczędnościowe o innych parametrach niż dotychczas posiadane. Długa (niemal 45 minutowa) wizyta w banku zaowocowała skorzystaniem z jednej z przygotowanych propozycji. Profesjonalna wiedza, przyjemna obsługa i umiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową, oferta odpowiadająca moim potrzebom i kompetentny sprzedawca.

Aleksandra_1867

27.04.2016

Bank Millennium

Placówka

Bydgoszcz, Wojska Polskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Telefoniczny kontakt dotyczył...
Telefoniczny kontakt dotyczył oferty przedłużenia umowy abonenckiej. Kilkukrotny kontakt telefoniczny, niemal za każdym razem odbywał się ze strony innego telemarketera. Stąd wcześniej poczynione ustalenia czy złożone oferty nie miały odbicia w kolejnych rozmowach, co powodowało zniecierpliwienie zarówno po mojej stronie (klienta) jak i telemarketera. Na jaw wyszedł brak spersonalizowanej oferty dla klienta z ponad 10 letnim stażem. Kilkukrotnie zdemaskowałam również różnice w składanych ofertach (różnicie w cenach aparatów telefonicznych i rabatach na wysokości abonamentu). Zniechęceni pytaniami i dbałością o szczegóły oferty telemarketerzy nie kontynuowali kontaktu z należytą dbałością. Dzwonili w innych niż umówione porach lub nie dzwonili wcale. Dwukrotnie sama kontaktowałam się z operatorem, żeby domagać się modyfikacji oferty i kontaktu ze strony sprzedawcy. Ostatecznie skorzystałam z możliwości internetowego przedłużenia umowy.

Aleksandra_1867

27.04.2016

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi