Opinia użytkownika: Aleksandra_1867
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Obsługa w placówce Banku - Bydgoszcz, Centrum Handlowe Zielone Arkady. Obsługa dot. likwidacji konta oszczędnościowego. Konsultantka w sposób przejrzysty przedstawiła dostępne możliwości. Mimo problemów technicznych ( niedziałająca drukarka oraz błąd systemu) przygotowała odpowiednie dokumenty. Kiedy czas oczekiwania na realizację usługi wydłużał się zaproponowano mi coś do picia. Wszelkie formalności przebiegły bez problemu, a newralgiczne punkty podpisywanych dokumentów zostały precyzyjnie objaśnione. Poza realizacją podstawowego celu wizyty, konsultantka przedstawiła mi pozostałe oferty i alternatywy przygotowane przez bank, m.in. poszerzenie funkcjonalności konta osobistego o subkonto oszczędnościowe o innych parametrach niż dotychczas posiadane. Długa (niemal 45 minutowa) wizyta w banku zaowocowała skorzystaniem z jednej z przygotowanych propozycji. Profesjonalna wiedza, przyjemna obsługa i umiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową, oferta odpowiadająca moim potrzebom i kompetentny sprzedawca.