Opinia użytkownika: Aleksandra_1867
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Telefoniczny kontakt dotyczył oferty przedłużenia umowy abonenckiej. Kilkukrotny kontakt telefoniczny, niemal za każdym razem odbywał się ze strony innego telemarketera. Stąd wcześniej poczynione ustalenia czy złożone oferty nie miały odbicia w kolejnych rozmowach, co powodowało zniecierpliwienie zarówno po mojej stronie (klienta) jak i telemarketera. Na jaw wyszedł brak spersonalizowanej oferty dla klienta z ponad 10 letnim stażem. Kilkukrotnie zdemaskowałam również różnice w składanych ofertach (różnicie w cenach aparatów telefonicznych i rabatach na wysokości abonamentu). Zniechęceni pytaniami i dbałością o szczegóły oferty telemarketerzy nie kontynuowali kontaktu z należytą dbałością. Dzwonili w innych niż umówione porach lub nie dzwonili wcale. Dwukrotnie sama kontaktowałam się z operatorem, żeby domagać się modyfikacji oferty i kontaktu ze strony sprzedawcy. Ostatecznie skorzystałam z możliwości internetowego przedłużenia umowy.