Opinie użytkownika (2)

Sprzedawczyni podejmuje się...
Sprzedawczyni podejmuje się obsługi klienta dopiero po kontakcie wzrokowym. Nie zadaje pytań podstawowych pozwalających na określenie potrzeby klienta. Jest mało aktywna, o średnim zaangażowaniu i biernej postawie. Ekspedientka przedstawia produkty zbyt ogólnie nie skupiając się na potrzebach klienta, ale podkreśla przy tym ich jakość i smak. Jednak odpowiedzi są wymuszane i brakuje propozycji dodatkowych. Na zakończenie rozmowy dziękuje i zaprasza ponownie.

Aleksandra_1750

14.03.2015

Topaz

Placówka

Sokołów Podlaski, ul. Józefa Piłsudskiego 24

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałam powitana, ani zauważona przez obsługę. Znalazłam interesujący mnie dział z bielizną. Szukając rozmiaru próbowałam znaleźć personel, przechodząca z daleka sprzedawczyni zainteresowała się mną. Z szuflady wyjęła brakujący rozmiar. Nie podjęła ze mną dłuższej rozmowy i odeszła. Po wejściu do przymierzalni nikt nie pytał czy czegoś nie potrzebuję. Po podjęciu decyzji zakupowej udałam się do kasy. Tam powitała mnie uśmiechem inna kasjerka. Transakcja w obrębie kasy przebiegła sprawnie. Zostałam pożegnana i zaproszona ponownie. Jednak trzeba zaznaczyć, że towar wybrałam sama, w strefie przymierzalni nikt ze mną nie pracował, nie zaproponowano mi sprzedaży dodatkowej, a jedynie obsługa przy kasie zasługuje na pozytywną opinię.

Aleksandra_1750

14.03.2015

H&M

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi