Sprzedawczyni podejmuje się obsługi klienta dopiero po kontakcie wzrokowym. Nie zadaje pytań podstawowych pozwalających na określenie potrzeby klienta. Jest mało aktywna, o średnim zaangażowaniu i biernej postawie. Ekspedientka przedstawia produkty zbyt ogólnie nie skupiając się na potrzebach klienta, ale podkreśla przy tym ich jakość i smak. Jednak odpowiedzi są wymuszane i brakuje propozycji dodatkowych. Na zakończenie rozmowy dziękuje i zaprasza ponownie.
Po wejściu do sklepu nie zostałam powitana, ani zauważona przez obsługę. Znalazłam interesujący mnie dział z bielizną. Szukając rozmiaru próbowałam znaleźć personel, przechodząca z daleka sprzedawczyni zainteresowała się mną. Z szuflady wyjęła brakujący rozmiar. Nie podjęła ze mną dłuższej rozmowy i odeszła. Po wejściu do przymierzalni nikt nie pytał czy czegoś nie potrzebuję. Po podjęciu decyzji zakupowej udałam się do kasy. Tam powitała mnie uśmiechem inna kasjerka. Transakcja w obrębie kasy przebiegła sprawnie. Zostałam pożegnana i zaproszona ponownie. Jednak trzeba zaznaczyć, że towar wybrałam sama, w strefie przymierzalni nikt ze mną nie pracował, nie zaproponowano mi sprzedaży dodatkowej, a jedynie obsługa przy kasie zasługuje na pozytywną opinię.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.