Obsługa sympatyczna, ceny przeciętne, jednak przez ciągle zmiany położenia towarów ciężko jest cokolwiek znaleźć co np. dzień wcześniej sobie upatrzyliśmy i wróciliśmy, aby zakupić. Inna lekko zniechęcającą kwestią jest ubiór niektórych pracownic, biorąc pod uwagę, że jest to sklep z modną odzieżą ubiór personelu powinien być spójny z wizerunkiem i charakterem sklepu. Zadbanie o odpowiedni styl osób tam pracujących i unikanie tandetnych ubrań wśród pracownic sprawi, że będą one wizytówką firmy.
Jedzenie jest całkiem dobre i w przeciętnej cenie, obsługa przy kasie mimo, że raczej flegmatyczna to wykonuje swoje obowiązki poprawnie. Jednak problem jest w dziale przygotowującym jedzenie, a mianowicie w jednej z potraw znalazłam nie jeden a kilka włosów. Świadczy to o nie przestrzeganiu zasad sanepidowskich i braku profesjonalizmu.
Obsługa w tej restauracji jest bardzo wyrozumiała i sympatyczna, zauważalna jest wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście osób tam pracujących. W kłopotliwej sytuacji, kiedy zaraz po otwarciu lokalu zjawiło się 30 osób personel nie robił problemów z dostawianiem stolików i stosunkowo szybko zostaliśmy obsłużeni. Jedzenie było bardzo dobre. Można trafić na ciekawe i bardzo atrakcyjne promocje cenowe, np. zniżki 50% dla studentów.
Pracujący tam personel nie posiada wystarczających kompetencji eksperckich, co uniemożliwia klientom uzyskanie rzetelnej opinii lub porady dotyczącej produktów, prosząc o pomoc ekspedientki ograniczają się jedynie do wskazania etykiety produktu, którą należy przeczytać.W sklepie często można znaleźć uszkodzone produkty bądź otwarte opakowania, natomiast osoby zajmujące się sprzątaniem są nieuprzejme i nie zwracają uwagi na klientów. Organizacja stanowisk na kasie również nie jest idealna, kiedy wystąpi błąd czas jego naprawy jest znaczący i powoduje ogromną kolejkę.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego sklepu w Siedlcach.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna.
Informujemy, że Pani spostrzeżenia na temat zachowania oraz kompetencji naszych pracowników przekazaliśmy dyrekcji marketu w Siedlcach oraz dyrekcji regionalnej celem wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości unkinąć podobnych niedociągnięć.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.