W dniu 6.05. br. udałam się do sklepu obuwniczego Deichmann w celu zareklamowania obuwia kupionego ww placówce miesiąc wcześniej. Pani X (pracownica sklepu) widząc karton z obuwiem w moich rękach, grzecznie zapytała, czy przyszłam z reklamacją. Poprosiła mnie, poza kolejką, do stanowiska obok, w celu spokojnego przyjrzenia się wadzie.Wada była ewidentna, odkleiła się cała podeszwa prawego buta. Pani X dodatkowo skonsultowała się z przełożoną i na miejscu poprosiła o wypisanie formularza reklamacyjnego, po czym wręczyła mi bon zakupowy uprawniający do zakupu w sklepie Deichmann na kwotę równą wcześniej zakupionej parze butów,Obsługa była miła i życzliwa (co nie jest standardem podczas wizyt reklamacyjnych). Bez zbędnego marnowania czasu moja sprawa zostałam profesjonalnie rozwiązana. Dodatkowo pragnę nadmienić iż z tego typu refundacją nie miałam jeszcze do czynienia i na pewno dodatkowo ukazuje ów sklep oraz jego obsługę w wyjątkowo korzystnym świetle.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.