Opinia użytkownika: Aleksandra_1508
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu 6.05. br. udałam się do sklepu obuwniczego Deichmann w celu zareklamowania obuwia kupionego ww placówce miesiąc wcześniej. Pani X (pracownica sklepu) widząc karton z obuwiem w moich rękach, grzecznie zapytała, czy przyszłam z reklamacją. Poprosiła mnie, poza kolejką, do stanowiska obok, w celu spokojnego przyjrzenia się wadzie.Wada była ewidentna, odkleiła się cała podeszwa prawego buta. Pani X dodatkowo skonsultowała się z przełożoną i na miejscu poprosiła o wypisanie formularza reklamacyjnego, po czym wręczyła mi bon zakupowy uprawniający do zakupu w sklepie Deichmann na kwotę równą wcześniej zakupionej parze butów,Obsługa była miła i życzliwa (co nie jest standardem podczas wizyt reklamacyjnych). Bez zbędnego marnowania czasu moja sprawa zostałam profesjonalnie rozwiązana. Dodatkowo pragnę nadmienić iż z tego typu refundacją nie miałam jeszcze do czynienia i na pewno dodatkowo ukazuje ów sklep oraz jego obsługę w wyjątkowo korzystnym świetle.