jestem częstym klientem sklepów AGD ponieważ chcę dokonać zakupu kuchenki gazowo-elektrycznej. Ten sklep oceniam najgorzej ponieważ aby się dowiedzieć czy model który mnie interesuje będzie osiągalny w tym sklepie i po jakiej cenie muszę czekać do jutra do godziny około 15-stej.
Moja ocena, dla tego sklepu jest bardzo wysoka. Na ten fakt wpływa czynniki które nie zaobserwowałam podczas tej obserwacji ale również wcześniej zanim zostałam audytorem. Po wejściu do sklepu prawie natychmiast kontaktuje się z klientem sprzedawca który jest dobrze poinformowany o produktach. Ponadto sprzedawca doradza przy zakupie danego przedmiotu, proponując towar porównywalny technicznie i cenowo innej firmy. Uważam, że jest to korzystne gdyż mam możliwość wyboru. Następnym fakt to transport, oraz wniesienie do mieszkania (wszystko gratis), a także pomoc w znalezieniu osoby uprawnionej do instalacji ( ta usługa jest płatna, ale jej koszt jest znacznie niższy niż u innych osób uprawnionych (sprawdzałam).
W gazetce NEONETU były wyszczególnione artykuły które są objęte promocją. Sprzedawca, który obsługiwał klientów był słabo zorientowany czy są jeszcze artykuły promocyjne, mimo iż te artykuły znajdowały się w szklanej ladzie, i mimo iż wskazałam miejsce gdzie one są, on mimo wszystko szukał w spisie towarów w komputerze. Był roztargniony i słabo zorientowany.
w dniu dzisiejszym dokonywałam zakupu leków w aptece "LARIX". Obsługa klientów jest bardzo profesjonalna, oznacza to że każdy klient jest pytany czy wie zażywać dany lek. To jednak ma jeden mankament ponieważ czas oczekiwania w tej kolejce się wydłuża. Nie dałam oceny bardzo dobrej ze względu właśnie na czas oczekiwania, i zasadę iż leki robione na zamówienie są odbierane bez kolejki, co wprowadza nieco zmieszania.
w Galerii Handlowej "Kopernik" w Kwidzynie zamierzałam kupić podkolanówki bawełniane. Te które oferował mi pracownica tego sklepu niestety mi nie odpowiadały. Zostałam więc poinformowana, że nowa dostawa będzie w środę tj. 19 listopada 2008
wczoraj otwierałam konto osobiste w Banku PKO BP w Kwidzynie. Pania Gawrońska bardzo szybko i sprawnie założyła to konto, miałam szczęście gdyz nie było klientów ( byłam w godzinach rannych)Kontakt bardzo dobry.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
obserwacja nie dotyczy...
obserwacja nie dotyczy zakupu samochodu tylko naprawy w tymże salonie gdyż świadczą też takie ułsługi. Tak się złożyło że w tym roku bardzo często odwiedzam ten punkt naprawy i zawsze jestem informowana telefonicznie ile będzie kosztowała usługa, jest to dla mnie ważne gdyż niejednokrotnie spotkałam się z tym iż wycena usługi na wstępie jest dużo niższa, natomiast po wykonaniu usługi okazuje się że koszt jest znacznie wyższy
na drzwiach wejściowych są znaki, świadczące o tym że w tym sklepie można płacic kartą np. VISA. Po zrobieniu zakupów i podejściu do kasy okazauje się w tym sklepie można płacić tylko gotówką. Nie mogłam dokończyć zakupów poniewz nie posiadałam przy sobie gotówki, obsługa sklepu stwierdziła że informacja o płatnościach znajduje się przy kasach
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.