OK. Niestety wiedza pracowników obsługi klienta w formie play jest bardzo nikła co niestety implikuje problemy. Kiedyś złożyłem reklamację na błąd który popełnił jeden z pracowników nie informując mnie w jasny sposób jakie konsekwencje będzie miała podjęta przeze mnie decyzja. Na kanwie jednej reklamacji złożyłem kolejne 3, które PLAY uznał za zasadne. Niestety to utwierdziło mnie w przekonaniu, że w PLAY trzeba mieć wszystko na papierze albo nagrane na dyktafon. Obsługa nie jest wysokich lotów ale Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Personel obsługujący jest miły i odpowiada na wszystkie pytania zadawane przez Klientów. W lokalu było czysto, jedyne co mi się nie podobało to chaos, który panował pomiędzy Paniami. Są dwie kasy, a obsługiwana jest tylko jedna, co generuje niepotrzebne kolejki. Krzyczą między sobą co dany Klient zamówił, a jedna Pani przy kasie ledwo daje rade.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.