Zadzwoniłam na infolinię w celu otrzymania informacji i pomocy w sprawie kredytu hipotecznego zaciągniętego w tym banku. Czas oczekiwania na połączenie był długi - około 20 minut. Pracownik infolinii nie udzielił mi kompletu informacji, nie był w stanie pomóc i odesłał mnie z przysłowiowym kwitkiem. Po ponownym kontakcie - tym razem poprzez czat, udało mi się uzyskać informację oraz rozwiązać problem w kilka minut. Pani na czacie bardzo przepraszała za kolegę z infolinii.
2 gwiazdki za uprzejmość, kulturę osobistą oraz dobre chęci pracownika infolinii. Brakujące gwiazdki to brak merytoryka oraz długi czas oczekiwania na połączenie. Zdecydowanie polecam wybrać czat.
Wczoraj miałam przyjemność odpierać listy polecone z placówki w Warszawie przy ulicy Kaliskiego (Stare Bemowo). Nie było kolejki, co jak na Pocztę Polską jest dość nietypowe. Pani, która mnie obsługiwała, była uśmiechnięta, sympatyczna i bardzo sprawnie mnie obsłużyła. Cała wizyta nie zajęła więcej niż 3 minuty. Dodatkowym atutem jest możliwość zaparkowania auta blisko poczty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.