Opinie użytkownika (4)

Tak sobie. Pracownik...
Tak sobie. Pracownik strasznie nachalny, wycena szkody zdecydowanie poniżej wyceny specjalisty, brak zrozumienia, brak ludzkich odruchów. Jeśli chodzi o zakup dodatkowych usług - oczywiście namawiają, a jeśli później człowiek chce coś naprawić to same wykluczenia o których wcześniej nikt nic nie wspominał.. porażka Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_922

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa w...
Rewelacyjnie. Obsługa w biurze bardzo pomocna, dobrze potrafili doradzić w zakupie wycieczki, sama wycieczka na najwyższym poziomie, wiedza pilota i kultura osobista - odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu.Nowy wystrój biur - rewelacyjny, nowoczesny, przyjemny dla oka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_922

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_922

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy infolinii...
Rewelacyjnie. Pracownicy infolinii bardzo mili, pomocni. Sam lot bardzo przyjemny, miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_922

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi