Tak sobie. Pracownik strasznie nachalny, wycena szkody zdecydowanie poniżej wyceny specjalisty, brak zrozumienia, brak ludzkich odruchów. Jeśli chodzi o zakup dodatkowych usług - oczywiście namawiają, a jeśli później człowiek chce coś naprawić to same wykluczenia o których wcześniej nikt nic nie wspominał.. porażka Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa w biurze bardzo pomocna, dobrze potrafili doradzić w zakupie wycieczki, sama wycieczka na najwyższym poziomie, wiedza pilota i kultura osobista - odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu.Nowy wystrój biur - rewelacyjny, nowoczesny, przyjemny dla oka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy infolinii bardzo mili, pomocni. Sam lot bardzo przyjemny, miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.