Opinie użytkownika (3)

Jest to najlepsza...
Jest to najlepsza stacja z możliwych w okolicy. Jako jedyna nie chrzci paliwa (a jeżeli już to najmniej), tankując na niej auto nagle mniej spala i można przejechać więcej km niż kiedy tankuje się na innych stacjach w okolicy (np. Statoil na ul. Mogilskiej).Obsługa zawsze jest miła i kompetentna, nigdy też nie ma problemów z wydrukowaniem faktury po zamknięciu już transakcji, co na innych stacjach zawsze stanowi problem i po fakturę trzeba specjalnie przyjechać w innym czasie. W ostatnim czasie był tam remont i teraz ta stacja przypomina trochę sklep warzywno-owocowy, ale mnie to kompletnie nie przeszkadza i jest to jakieś dodatkowe udogodnienie zwłaszcza na świąteczne dni, kiedy wszystkie sklepy są zamknięte.Ogólnie rzecz ujmując jest to moja ulubiona stacja paliw, która urzekła mnie jeszcze za czasów kiedy należała do sieci BP. Maja jedno z tańszych paliw w okolicy, najlepszej jakości i do tego mam do niej blisko (choć nie najbliżej, gdyż po drodze mijam jeszcze Statoil, ale wole przejechać 2 km więcej do tej stacji, gdyż zwróci mi się to z nawiązką w ilości przejechanych później km.Polecam tę stację i pozdrawiam zawsze uśmiechnięta obsługe ;)

Agnieszka_751

02.01.2015

ORLEN

Placówka

Kraków, mogilska 122

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług millenniumbanku od ponad roku. Zawsze w tym samym oddziale, gdyż personel jest tam uprzejmy i na prawdę stara się doradzić jak najlepiej klientowi. Dnia 01 marca 2010 roku byłam jak co miesiąc wpłacić ratę za korzystanie z karty kredytowej. Obsługa szybka, miła i kompetentna. Bez zarzutów.

Agnieszka_751

21.04.2010

Bank Millennium

Placówka

Kraków, al. Powstania Warszawskiego

Nie zgadzam się (21)
Pod koniec stycznia,...
Pod koniec stycznia, kiedy był jeszcze czas aby przelać zebrane punkty z programu BP partner na kartę PayBack okazało się, że moja karta BP partner do zbierania punktów została wyzerowana. Obsługa stacji BP poleciła mi abym zadzwoniła na infolinię i tam moje punkty zostaną przywrócone i wtedy będę je mogła przelać na kartę programu PayBack, jednak kiedy zadzwoniłam na infolinię, tam nieuprzejma Pani oznajmiła mi, ze nie ma takiej możliwosci. Na moje pytanie dlaczego usłyszałam, "bo tak". Usiłowałam wytłumaczyć, że tak zostałam pokierowana przez obługę stacji BP, jednak Pani z infolinii najwyraźniej po prostu nie chciało się w tym dniu mnie obsłużyć. Kiedy przedstawiłam tą sytuację na stacji paliw kilka dni później usłyszałam, że punkty powinny zostać mi przywrócone, jednak w chwili obecnej skończył się już na to czas i dzięki temu moje kilka tysięcy zgromadzonych punktów przepadło przez co zraziłam się całkowicie do zakupów na stacjach paliw BP.

Agnieszka_751

21.04.2010

BP

Placówka

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi