Opinia użytkownika: Agnieszka_751
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Pod koniec stycznia, kiedy był jeszcze czas aby przelać zebrane punkty z programu BP partner na kartę PayBack okazało się, że moja karta BP partner do zbierania punktów została wyzerowana. Obsługa stacji BP poleciła mi abym zadzwoniła na infolinię i tam moje punkty zostaną przywrócone i wtedy będę je mogła przelać na kartę programu PayBack, jednak kiedy zadzwoniłam na infolinię, tam nieuprzejma Pani oznajmiła mi, ze nie ma takiej możliwosci. Na moje pytanie dlaczego usłyszałam, "bo tak". Usiłowałam wytłumaczyć, że tak zostałam pokierowana przez obługę stacji BP, jednak Pani z infolinii najwyraźniej po prostu nie chciało się w tym dniu mnie obsłużyć. Kiedy przedstawiłam tą sytuację na stacji paliw kilka dni później usłyszałam, że punkty powinny zostać mi przywrócone, jednak w chwili obecnej skończył się już na to czas i dzięki temu moje kilka tysięcy zgromadzonych punktów przepadło przez co zraziłam się całkowicie do zakupów na stacjach paliw BP.