Miesiąc temu pojawiłam się w Ryłko nieprzekonana co do zakupów w tym sklepie. Wybrać szpilki pomogła mi młoda ekspedientka, która była bardzo zaangażowana i dzielnie spełniała moje Kliencie zachcianki dotyczące wymiany rozmiarów, sprawdzenia w internecie, w innych sklepach pokazania innego koloru. Wczoraj wróciłam tam ponownie i znów obsługiwała mnie ta miła Pani - niestety wczoraj nic nie wybrałyśmy, ale pomoc nadal na najwyższym poziomie :)
W sklepie biedronka w dniu dzisiejszym znalazłam bez problemu pracownika, który wskazał mi drogę do produktu, którego szukałam. W sklepie było czystko. A w ofercie tygodniowej znalazłam ciekawe produkty, które kupiłam. Przy kasach nie musiałam czekać.
Oceniam jakość obsługi w sklepie w Kauffland na bardzo dobrze, ponieważ podczas wczorajszych zakupów nie mogłam znaleźć produktu, który potrzebowałam a odnalezienie osoby obsługującej zajęło mi trochę czasu. Osoba, która mi pomogła nie zbyła mnie lecz poszła ze mną wskazując produkt oraz zapytała czy w czymś jeszcze może pomóc. Więc gdyby czas poszukiwania obsługi byłby krótszy na pewno byłoby znacznie lepiej. Produkty w sklepie Kauffland były rozłożone na półkach, nie zauważyłam nigdzie braków. Towar jest dobrze na bieżąco uzupełniany przez obsługę. W sklepie panuje porządek, podłoga jest czysta. Kiedy przy kasach było dużo ludzi, po chwili została otworzona kolejna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.