Podczas tankowania jak tylko podjechałam do dystrybutora od razu Pan z obsługi podszedł zapytał za ile zatankować i zrobił to za mnie. Płacąc za paliwo po wejściu odrazu zstałam poproszona o podejście do kasy, zapytano mnie o karte orlen, zaproponowano dodatkowe produkty promocyjne i zapytano o fakturę. Pani obsługujżąca mnie była miła i uśmiechnięta. Zawsze jestem bardzo zadowolona z obsługi na tej stacji nie mam uwag.
Poszłam do banku z myślą aby zapytać o pożyczkę weszłam do środka i stanęłam na środku po prawej stronie siedziało dwóch pracowników przy swoich stanowiskach, klientów nie było, przy kasie była obsługiwana jedna klientka. Czekałam aż ktoś mnie zauważy dopiero po paru minutach Pani która przechodziła z jednego końca oddziału nadrugi zapytała Pani do kasy? odpowiedziałam ze nie a Pani do mnie na to to czemu Pani nie podchodzi. Usiadłąm pracownica była ubrana w bluzke dość przezroczystą moim zdaniem nie był to odpowiedni strój zgodny z dress codem w banku, miałą identyfikator. Zapytała słucham? Więc odpowiedziałąm że była bym zainteresowana pożyczką zapytałą jaką kwotą i na ile rat? Po chwili coś przeliczyła i podała mi ratę. Zapytała czy pracuje i dałą mi zaświadczenie do wypełnienia. I tyle nie zadałą zadnych dodatkowych pytań, nie rozpoznała moich potrzeb, nie umówiła się ze mną na spotkanie kolejne ani na kontakt telefoniczny, nie podała mi żadnych szczegółów odnośnie pożyczki np oprocentowania, nie zaprezentowałą produktu. Na koniec powiedziałą do widzenia. Nie wstała ani jak do niej podchodziałam ani na koniec. Nie przedstawiła się. W placówce i do okoła byłoczysto, w stojakach były ulotki i akcesoria reklamowe. Ogólenie porównując z innymi bankami jakość obsługi była bardzo słaba Pani w ogóle nie była zaangażowana, wyglądałą tak jak bym jej przeszkadzała, Nie polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.